Jaan81 schreef:Die Mandy is sowieso een uiterst slimme dame, of moet ik wijf zeggen?!
Leuk dat je daarover begint...
Je hebt geen idee hoe slim ze is. Dat zal ik met een voorbeeldje illustreren: Er is een bokker die mijn verhaal gelezen heeft en TOCH van plan is een paard bij Mandy te gaan kopen. Daaruit blijkt wel hoe geraffineerd ze is!! Ik zou zeggen: een gewaarschuwd mens telt voor 2. Maar ze weet het zo te spelen dat zij schijnbaar betrouwbaarder overkomt dan ik.... Maar dit houdt dus ook in dat ze nog steeds handelt. Misschien om haar rekeningen te betalen? Of omdat ze gewoon vrolijk doorgaat met oplichten. Voor de goede orde: Wat hier allemaal staat is een fractie van haar oplichtingspraktijken.
Jaan81 schreef:Als je die advocaten te pakken zopu kunnen krijgen, dan zou je echt een enorme zaak hebben zeg! Maar het kan toch gewoon niet zijn, dat niemand haar te 'pakken' kan krijgen????
Niemand doet iets, omdat niemand weet waar ze is. Dat is het probleem van mijn advocaat ook. Waar stuur je die dagvaardiging naartoe? De 2 stamboeken kunnen hierdoor ook niets. Die wisten niet eens dat ze met de noorderzon vertrokken is.
Het lukt alleen als er OF genoeg gedupeerden zijn dat de gezamelijke advocaten de handen ineen slaan. OF er iemand komt met genoeg geld die een detective inhuurt om haar op te sporen.
Ik zet gewoon een prijs op haar hoofd. Klaar. Laat dat geld maar zitten.
Ben zelf ook verhuisd, dus kunnen ze die dagvaardiging ook naar niemand sturen.
Daarbij: Heb gehoord dat Mandy een opkomst plicht heeft de 27ste... goh.

Het is echt een prachtig paard.