Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
aliesje schreef:zo zo jij bent me een topruiter jij gaat het echt maken.
dus als ik het goed begrijp heeft het paard jou er nog nooit afgegooit maar albert zoer lag na 2 seconden op de grond?
dus als het paard jou er nog nooit eraf heeft gegooit dan moet je er ook niet zo,n punt van maken dat iemand anders ermee verongelukt.
jij leeft na een half jaar toch ook nog?:D
verder weet je op een onhandelbaar dier te blijven zitten, maar verzint steeds andere verhalen over dat springen wel gaat en je weet niet eens wat mok is maar je gaat het wel 2 maals daags behandelen..![]()
als ik niet weet wat me paard heeft vraag ik het en ga ik er niet zomaar vanalles op smeren.
verder hoe jij over je paard praat is echt niet normaal, je zegt hopelijk koopt niemand hem met zijn dikke poten zo te horen een echte paardenliefhebber.
als het aan mij lag zou jij geen paard in je handen krijgen tot je iets meer weer over paarden.
echte wonder ben jij wel als enige blijven zitten op paard maar niet weten wat mok is?
arm beestje wat je nu hebt!
en makkelijk is het ook wel voor je paard onhandelbaar enkeltje naar de slacht.
volgende staat al klaar. bah
Gonita schreef:Ik heb niet alles gelezen maar diegene die het paard aanbiedt ken ik persoonlijk.
en weet nu al dat hij op de paardenmarkt in utrecht is gekocht.
groetjes
Gonita schreef:Nou ik kan het navragen voor je
dat meisje dat erop zit ken ik.
misschien als ik even aardig doe (haha) we liggen elkaar namelijk niet zo.
weet ik van de week meer over het paard.
Gonita schreef:Ik zeg niks verkeerd verder.
XlucienneX schreef:aliesje schreef:zo zo jij bent me een topruiter jij gaat het echt maken.
dus als ik het goed begrijp heeft het paard jou er nog nooit afgegooit maar albert zoer lag na 2 seconden op de grond?
dus als het paard jou er nog nooit eraf heeft gegooit dan moet je er ook niet zo,n punt van maken dat iemand anders ermee verongelukt.
verder weet je op een onhandelbaar dier te blijven zitten, maar verzint steeds andere verhalen over dat springen wel gaat en je weet niet eens wat mok is maar je gaat het wel 2 maals daags behandelen..![]()
als ik niet weet wat me paard heeft vraag ik het en ga ik er niet zomaar vanalles op smeren.
verder hoe jij over je paard praat is echt niet normaal, je zegt hopelijk koopt niemand hem met zijn dikke poten zo te horen een echte paardenliefhebber.
als het aan mij lag zou jij geen paard in je handen krijgen tot je iets meer weer over paarden.
echte wonder ben jij wel als enige blijven zitten op paard maar niet weten wat mok is?
hij is er niet afgevallen hij is er voor risico's gelijk weer afgestapt het paard sprong leuk een sprongetje vrij en toen dacht hij ik kan er wel op maar dat was gelijk mis. ik heb nooit gezegt dat hij is gevallen
Citaat:Gonita schreef:
Nou ik kan het navragen voor je
dat meisje dat erop zit ken ik.
misschien als ik even aardig doe (haha) we liggen elkaar namelijk niet zo.
weet ik van de week meer over het paard.
zou je dat please willen doen?
XlucienneX schreef:sorry van die naam ik las de pb die ik had gekregen van iedereen en wou die beantwoorden maar toen kwam er hier weer een beriht dus ik dacht effe reageren beetje dom want toen zat ik niet op mijn eigen.
sorry ik was het van de vorige fluffy meis het was even een foutje
? XlucienneX schreef:aliesje schreef:zo zo jij bent me een topruiter jij gaat het echt maken.
hij is er niet afgevallen hij is er voor risico's gelijk weer afgestapt het paard sprong leuk een sprongetje vrij en toen dacht hij ik kan er wel op maar dat was gelijk mis. ik heb nooit gezegt dat hij is gevallen
Fluffymeisje schreef:hij liet niemand meer op zijn rug toe hij bleef er tegen bokken en hij bleef enorm steigeren. Zelf Albert voorn kon er niks mee en was er binnen 2 seconden af.. het lijkt een schatje en dat is hij ook. vrij springen kan hij geweldig. maar verder..

XlucienneX schreef:als ik het jullie vertel gaan jullie toch weer enorm zeiken daar heb ik geen zin in.
er staat niet dat ie eraf viel!!!! nee hij was er snel af.. ik stap ook welles af!

en je nichtje). Dus wij kunnen je heir uitschelden voor rotte vis, maar het is dan toch maar op ons klavier. En weet dat papier ( of in dit geval een pc) heel geduldig is.
XlucienneX schreef:als ik het jullie vertel gaan jullie toch weer enorm zeiken daar heb ik geen zin in.
er staat niet dat ie eraf viel!!!! nee hij was er snel af.. ik stap ook welles af!

russel schreef:Het is dat ik niet behoorlijk kan rijden, anders de moeite waard om hem eens te gaan bekijken.
Ik kan je nl nog een leuke anekdote geven. Paardje moest verkocht worden van zwanger meisje, maar dat ging niet zo makkelijk, duurde maar en duurde maar. Was niet zo een makkelijk beestje, iig niet door iedereen te rijden en dat was in de omgeving wel bekend. Moeders opperde het beestje naar de slacht te brengen, stel dat je er mee blijft zitten. Moeders is niet zo'n paardengeest, dus die ziet dat toch als unox rookworsten. Kun je je voorstellen dat er meerdere mensen zijn die zo denken??? Zeker als je al een kanjer op stal hebt staan? Dan blijkt het paardje ineens doorverkocht en oeps meer dan 600 euries hebben opgebracht, ships, zit je dan toch nog met een extra bijbetaling van je nieuwe paardje en die doos heeft lekker een winstje. Tja, daar ben je handelsstal voor. Effe naar de paardenmarkt en kassa!!