Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tancreda4 schreef:mooizo! foto plaatsen heHIJ IS BINNEN!!!!!!!! YEH! Kan niet wachten om hem morgen te passen

haffiesbedum schreef:yes!! mooizoIk heb ze vandaag binnen!! Echt zoooo grappig, foto's volgen dit weekend!

Faniek schreef:sooorryyyyyy !!Nog mijn geld niet binnen nouuuuu
Stacey schreef:hahaha ik ook nietDie van mij liepen nog op de wei en het weer is niet echt denderend voor vliegenovrelast, dus ik zal ze morgen pas kunnen proberen. Kan nog steeds niet wachten!
(op jullie foto's)
)
!
, is mijn geld al binnen?
ZeFaNa schreef:Ik heb net gecheckt, maar op zaterdag is de 'postbank' gesloten denk ik. Heb NIETS binnen.Dabo, is mijn geld al binnen?
diablo_zot schreef:Tot nu toe heb ik nog helemaal geen 'arabs' over.. dus heb je tot nu toe nog pech.. sorry!Hey,
Dabo,als je er een met een bril overhebt is dat ook goed !
whoopylover schreef:Goed toch? of bedoel je het plakband dat Ik erop geplakt heb? hahahah Moet goed verpakken toch?Ik heb m binnen!!!
wat een plakband zeg

? 
)

Dabo schreef:whoopylover schreef:Ik heb m binnen!!!
wat een plakband zeg
Goed toch? of bedoel je het plakband dat Ik erop geplakt heb? hahahah Moet goed verpakken toch?![]()
marina schreef:Nouw.. in zoverre.. ik heb al een hele waslijst met namen van mensen die er een willen als ik wat over houd.. Maar wat ik eerst wil doen, is kijken of ik de maskers bij mij op stal kan verkopen. Dan vraag ik er ook 25euro voor, en verdien ik er dus meer opAl wel een full over?
snappie? Buiten dat, is er op stal ook wel animo, en dat zijn mensen waar ik dagelijks mee omga. Leuk als hun paarden, net als de mijne, met zo'n leuk masker lopen!

Haffie_Lady schreef:Graag gedaan hoor!! Ik heb er ook wel lol inJaaa!! Heb hem ook binnen!!
Ga straks naar lady om hem te passen, hij is echt leuk!! (foto komt vanavond )
Dabo bedankt dat je dit voor ons wilde doen en voor de goede service!!!

Tooske schreef:toppie! foto maken he!Jaaa binnen hoor! Kom net van stal maar goed zal hem vanavond effe passen!!..
Hijs leukkkkk!...

Faniek schreef:Neuh, op zaterdag is de postbank gesloten.... word niets bij/afgeschreven!*Snik* mijn geld nog niet binnen?

whoopylover schreef:hahahahhahaIk kreeg m bijna nie open zeg!

whoopylover schreef:Thnxx, maar met 'meer erop verdienen' bedoel ik, dat ze nu 23.50 kosten, plus 1.56 verzendkosten... Die postzegels moet ik ook betalen. Als ik op stal nou gewoon 25euro vraag... heb ik die 1.56 verdiend, snapje?Hoezo dan verdien je er meer op?
Bestel je er dan maar een paar per keer?
Kan nog een handeltje worden hier in Nederland (patent ofzo op aanvragen)
Ik ben best bereid om een site voor je te maken

Ik kwam er ook achter, dat er wat deukjes in de maskers zitten, die goed uitgedeukt moeten worden!
[/edit]