Natasha schreef:Pffffff, toevallig heel de middag in zitten praten op mijn buurmeisje.
Zij is zwanger van een vriend die ze maar kort had.
Maar die vriend is echt een @$#%^&*() figuur, en wil dat zij het kind laat weghalen.
Ik raad haar toch af dat niet te doen als zij er niet voor 100% achterstaat, omdat ze hier later door in de problemen kan raken, geestelijk.
Ik heb wel 2 uur op haar ingepraat om die gast te dumpen ( hij behandeld haar echt vreselijk, heeft afschuwelijke grappen zoals ik trap t er wel uit) en ik heb haar half afgedwongen dat ze gaat solliciteren bij een leuke zaak hier in het dorp, zodat ze een baan heeft en wat financiele armslag.
Andere buuf kwam ook binnen, en die vind dat ze zich moet laten aborteren.
Maar waarom?Vrouwen kunnen het best alleen denk ik.
Ik denk best dat je alleen een kind kan opvoeden, maar heb je het er wel voor over/heb je er geld genoeg voor/wil je het echt wel. ER komen veel dingen bij kijken. Ik zeg niet dat ik voor abortus ben! Eerder tegen behalve in uitzonderlijke gevallen. Soms zijn er omstandigheden waarbij het gewoon niet eerlijk is een kind te laten komen. Wel goed dat je op haar in in lopen praten maar ik vrees dat het pas helpt als ze zelf ondekt wat een eikel het is