djinnie schreef:Wat leuk om mee te kijken. Het is alweer eeuwen geleden dat ik met mijn haffie bij jullie heb gestaan, dus mocht ik kunnen met een eventuele open dag, kom ik zeker even spieken.
Ik vind de loopstal prachtig geworden. Jullie denken overal zo fijn in mee, top!
Met welk paard stond je bij ons? Je woont nu niet meer in de buurt zie ik, ik ga eens kijken of ik wat herkenbaars zie in je posts haha
!
Betreft het hooi: Ik zal mijn ervaringen hier bijhouden mocht het toch niet bevallen, kan iedereen zien dat het gewoon ook een zoektocht is.
Binnen onze familie hebben we binnen het trainen van paarden altijd de uitspraak dat je pas een slechte trainer bent op het moment dat je denkt dat je alles weet.
Ik heb het idee dat dat voor paarden houden ook geld. Soms denk ik dat ik ergens echt best veel van weet, en dat ben ik toch weer verrast over iets. Denk ik: niet in je eigen tunnel zitten Ruitje
. Alhoewel je als pensionstalhouder zeg maar ook weer een pad moet volgen.
Je kunt het zeg maar nooit iedereen naar zijn zin maken, iedereen wil dingen zo verschillend. En geld is ook een factor, je ziet heus wel aan je eigen bedrijf wat je nog moet verbeteren maar als je ziet wat alles kost 
Nou weet ik niet zo goed wat ik nou wilde zeggen, nouja, dat het runnen van een stal een soort mengeling is tussen standvastig je eigen doel volgen en toch ook blijven zoeken naar nieuwe dingen en luisteren naar klanten zonder ' jezelf kwijt te raken' ofzo.
Klinkt dit logisch
?