Maartje fijn paard!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ir1ne schreef:[/quote]Universeel x Gershwinook niet heel bekend, Universeel heeft ook niet veel gedekt volgens mij.
Bruin is ook mooi, ziet er ook mooier uit als je ze scheert haha..

is niet nodig gelukkig. 
Alhoewel een donkere koffievos nog wel mooi is. Nu heb ik zelf ook een rooie shet en een rooie dochter dus ja, ik moet er maar mee leren leven

Leuk idee!!

Toch staan ze áltijd daar, terwijl ze meer dan genoeg ruimte hebben (ook binnen
) om droog te staan... maar vind het zo'n naar gezicht.. Ze lopen 't ook helemaal naar binnen
Maar vind ze nog aardig lastig (goedkoop) te vinden 

Dacht dat het voor het voorjaar niet meer zou gaan gebeuren 

Ben toch zó gek op deze knol 
Kostte ff flink wat tijd, en vooral VOER! maar hij is weer helemaal terug en bloedfanatiek met rijden
Dit was begin oktober, toen ik vond dat ie al heel erg bijgekomen was.... 

Achter op de foto dat Jay zo springt zie je de modder in de 'bak', daar moeten we altijd met de kruiwagen doorheen, want is de opening, maar ze staan daar ook altijd met z'n 3en bij elkaar
De grond is daar ook gewoon 30cm lager geworden sinds ze er staan
En nu ondertussen ook een deel van het bos. Ben zo blij als we er weer een deel bijgetrokken hebben.
Want de zomer is weer kurkdroog natuurlijk
Tijdje best wel in de rats gezeten over Jay z'n gezondheid, maar met een hoop goeie tips, liefde en eindelijk goede voeding durf ik nu te zeggen dat ie er weer bovenop is gekomen