Ziet er goed uit TS. Even een tip, ( wij hebben ook zo'n lekker riool achteraf die om de haverklap het water uit de put gooit) het hooi op pallet leggen, wordt het niet nat. Tenminste heb ik.
Ik lees al een tijdje stil mee en ik moet zeggen dat je het heel knap hebt gedaan. Het ziet er super uit en ook leuk om te zien dat je ook echt iets doet met de adviezen en tips van de mensen van dit topic . Ziet er super uit en ga zo door!
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-16 16:04
Dank jullie wel. Stro en hooi komen idd op pallets, die heb ik al staan dus dat komt goed.
Vandaag samen met mijn mannetje aan de slag gegaan. Hij heeft weer heel wat zand in de stal gegooid en ik heb een gerrit deel van de bestrating kunnen afmaken. Nog 2 of 3 rijen ervoor en dan is het klaar.
gefeliciteerd met je eigen stal, leuk hoor! Je bent de boel al mooi aan het opknappen. Ik begrijp dat je al 1 klant hebt? Hoeveel stallen ga je zelf gebruiken?
Je had geen wei hé ? Nou, voor iemand met een paard dat hoefbevangen is geweest, heb je de ideale stal.
Wei is imo bijzaak, als ze maar buiten kunnen.
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-16 17:01
Ik heb idd geen wei, op de strook na dan.
Ik heb nu idd al 1 pension klant, zij heeft 2 paardjes. Ik zal zelf 2 stallen gebruiken, een 3x4 en een 3x3. Haar paardjes komen samen in een 3x4. Zijn een ijslander en een shet
Laten dat nu net 2 rassen zijn die niet al te veel gras mogen of je hebt problemen.
Knakker
Geplaatst: 25-06-16 17:30
marion82 schreef:
Ik heb idd geen wei, op de strook na dan.
Ik heb nu idd al 1 pension klant, zij heeft 2 paardjes. Ik zal zelf 2 stallen gebruiken, een 3x4 en een 3x3. Haar paardjes komen samen in een 3x4. Zijn een ijslander en een shet
oke, gezellig, nu nog de andere stallen vol, succes!
Tosadog
Geplaatst: 25-06-16 17:41
Wat een leuk topic, wat knapt het al mooi op, ik wens je heel erg veel succes!
Laatst bijgewerkt door Tosadog op 25-06-16 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Het wordt al mooi! Ik denk dat er inderdaad interesse voor zal zijn, velen zullen het niets vinden maar er zullen er ook veel zijn die dit ideaal vinden, zeker met betrekking tot de ligging. Je bent er echt iets moois van aan het maken!
En wat extra leuk dat je zoveel hulp krijgt van je familie! Gelukkig zijn het stuk voor stuk nog handige Harries ook, dus je hebt er echt wat aan
En de eerste logeetjes ook al te pakken
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-16 19:40
Thanks voor alle lieve reacties.
Ja al mijn hulpjes zijn idd wel handig en als ze het niet zijn, proberen ze het in elk geval wel. Er is voor iedereen wel iets dat ze wel kunnen doen haha
Ik lees voornamelijk mee, maar wilde toch even zeggen dat het er echt al goed uit ziet! Die kleuren combi is ook heel mooi geworden! Ben benieuwd als het helemaal af is.
Riel
Geplaatst: 25-06-16 23:08
jokari schreef:
Laten dat nu net 2 rassen zijn die niet al te veel gras mogen of je hebt problemen.