BianCatjee schreef:Oke misschien is het al ergens gezegd maar ik zie het niet zo zitten om 19 pagina's door te lezen..
Ook ik huur een weiland al 6 jaar, het was 2 hectare maar door afgelopen winter nog maar 1 a 1,5 hectare. We zijn nu de schuilstal opnieuw aan het neerzetten, hij is bijna klaar. Dit weekend hopen we het zo ver te hebben dat ze erin kunnen. Nu mijn vraag..
Voor de schuilstal willen we gaan bestraten maar omdat het nu al modder is willen we dit uitstellen tot komend voorjaar zodat we netjes kunnen ophogen en het goed recht leggen zodat we er ook lang plezier van hebben en we het niet 10x overnieuw hoeven te doen.
Weet iemand een oplossing die voor 1 winter voldoende is zodat het geen Een grote bagger en glij bende word voor de stal?
Omdat ik het huur gelieve niet te duur.
Ik zag iets van steenschotten? Wat zijn dat en hoeveel kost dat ongeveer?
Houtsnippers hoor ik hele wisselende ervaringen over.
Extra zand storten zie ik niet zitten want dat komt de stal lager te liggen en loopt die vol..
Ik hoop op goeie tips om mijn kudde uit de bagger te kunnen houden
Edit: ook ik heb helaas klei grond..
Steenschotten zijn ca 10 euro per schot, afm 120 x 80 maar in diverse maten. Zijn erg zwaar, en zeker als ze lekker diep in de modder zakken. Je kunt dan beter rubberen matten kopen, op rol of tegels. Die kun je meenemen naar een nieuwe plek mocht je die ooit krijgen. Wel goed vegen iedere dag anders wordt dat uiteindelijk ook een modderbad..