Had het met liefde gedaan en 1 herder meegenomen.
Is als politie Hond deels getraind voor ze kwam en ze kan er wat van.
Tenzij je een logé kunt gebruiken

Echt wat een brutaliteit zeg, ze blijven wel stug volhouden.
Ik ga ook voor groepswhatsapp !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SAKKIA schreef:Ik heb niet heel het topic gelezen, vanaf pagina 6 ongeveer alleen de berichten van TS.
Ik vind het echt vreselijk wat er gebeurd en ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm bang bent
Maar er is 1 ding en dat snap ik niet. Je zegt namelijk dat je de politie laks vind, maar eigenlijk vind ik dat ook van jezelf TS. Je voelt je nu niet serieus genomen door de politie en dat kan ik me voorstellen.
Maar als ik op een avond thuis kom en er blijkt iets niet helemaal in de haak te zijn, met alles wat daar aan voor af gegaan is dan bel ik de politie direct en ik weet zeker dat ze dan langsgekomen waren. Maar je bent gaan slapen en hebt de volgende keer eens de politie gebeld, heel veel zin heeft het voor hun dan ook niet meer om langs te komen. En als je dan oog in oog staan met een vermoedelijke dader, ga je eerst een heel verhaal op bokt typen en vervolgens "maar even" het algemene nummer bellen.
Ik kan me de reactie van de politie wel voorstellen. Zij zien niet wat er gebeurd is, maar gezien het feit dat jij geen 112 belt maar het algemene nummer, zal het misschien wel meevallen. Dat jij dat heel anders ervaart doet daar natuurlijk niks aan af![]()
Bij ons is vorig jaar in gebroken en zeker niet dat ik dan denk: Och de politie bellen we morgen wel hoor, ga nu eerst slapen. Nee ik heb tot 4 uur 's nachts met de politie in mijn keuken gezeten en de volgende morgen kon ik er tegen omstaan om de technische recherche te verwelkomen.
Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe bang en alert je bent. Maar reageer dan ook zo naar de politie
sylva schreef:Als er mensen zijn die binnen de drie noorderlijke provincies wonen en mee willen helpen om in shifts te posten vanaf ong 6 uur in de avond in tweetallen, dan heel graag! Ga proberen voor minimaal 7 achtereenvolgende dagen te gaan posten vanaf meerdere punten in koppels. Via pb wou ik vrijwilligers bij elkaar halen. Daarnaast schakel ik mn vriendenkring en goede kenissen en verdere familie in.
xZiva_ schreef:Ik ken iemand die beveiliger is met hond, die kan ingehuurd worden.
hij heeft een politiehond![]()
stevige vent, kei gezellig en deinst niet snel terug (net zo min als z'n hond)
ik kan jullie eventueel in contact brengen.. Moet je maar even pb'en als je interesse hebt, dan kan ik je zijn gegevens geven, en aan hem vragen of ie dat wil doen
Sylbana schreef:xZiva_ schreef:Ik ken iemand die beveiliger is met hond, die kan ingehuurd worden.
hij heeft een politiehond![]()
stevige vent, kei gezellig en deinst niet snel terug (net zo min als z'n hond)
ik kan jullie eventueel in contact brengen.. Moet je maar even pb'en als je interesse hebt, dan kan ik je zijn gegevens geven, en aan hem vragen of ie dat wil doen
misschien een goed idee TS?