Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
albersyl schreef:Soms denk ik wel eens, wat kost me het veel geld. Als ik mijn paard zou verkopen zouden we veel vaker op vakantie kunnen. Maar wat moet ik dan de rest van de tijd doen. Mijn paard is me veel meer waard dan verre reizen. Van hem geniet ik 365 dagen per jaar. Hij is al zijn geld waard.
max66 schreef:wat kost het rijden van wedstrijden nu eigenlijk? Ik hoor van iedereen dat het zo duur is... Ik weet dat je lid meot zijn van een vereniging (die kosten varieren natuurlijk) maar wat komt er verder nog bij?
max66 schreef:ik zag op de site van de rijvereniging bij mij in de buurt dat je "vrijrijdend lid" kunt worden. Dit houdt in dat je gebruik mag maken van de binnenbak daar (en overige faciliteiten). De kosten zijn 18,50 inclusief KNHS lidmaatschap. Je mag hiermee dan toch gewoon wedstrijden rijden of moet je dan apart nog een startkaart hebben (of zit dat hierbij in?).
Je kunt ook startkaartlid worden, dit kost 35 euro per jaar maar is exclusief kosten KNHS. Ik kan zo niet vinden op de site van de KNHS wat dat lidmaatschap dan kost... Weten jullie dat? Dan kan ik even afwegen wat het goedkoopst is...
albersyl schreef:Soms denk ik wel eens, wat kost me het veel geld. Als ik mijn paard zou verkopen zouden we veel vaker op vakantie kunnen. Maar wat moet ik dan de rest van de tijd doen. Mijn paard is me veel meer waard dan verre reizen. Van hem geniet ik 365 dagen per jaar. Hij is al zijn geld waard.