Mindim schreef:GamblersCup schreef:Maar de stalhoudster heeft toch een mondje gekregen? Dan kan ze die toch eens open doen? Dat men maar een afspraak maakt met hoefsmid als ze er zelf zijn, want zij doet het niet meer? Als de DA gebeld is, dan meld je dat bij de eigenaar en zeg je dat die maar zorgt direct naar stal te komen? Dat men maar op tijd met voer komt, omdat paardlief anders niks te vreten krijgt behalve hooi? Dat dekens wisselen een leuke service is, maar als het bij elk paard moet en 2 keer per dag, dat men zelf maar naar stal komt om dekens op of af te doen? Of dat er extra voor betaald moet worden omdat het veel tijd in beslag neemt? Als ze dat niet wil doen? En als die pensionklant daar allemaal geen zin in heeft, dat ie maar lekker een ander stalletje mag zoeken? Zo filter je die rotte appels er wel uit hoor.
Tja, weet je, wie zegt dat ze haar mond niet open trektHet is ook niet een persoon die dit allemaal doet, maar verschillende. En vaak op het laatste moment. En verder is het hier niet zo dat je je stal gelijk vol hebt staan en je al wel de inkoop voor het hele jaar hebt gedaan.
Vandaar dat ik ook zeg, dat het altijd niet allemaal zo simpel is als het lijkt
Tja, je kunt doen alsof ik niet weet waar ik het over heb, met je knipoogjes, maar dat heb je dan tegen de verkeerde. Ik weet heel goed wat er achter de schermen gebeurt, ik weet heel goed wat het kost om in te kopen, en ik weet ook heel goed hoe je met zulke lastige pensionklanten omgaat. En je bek open trekken, daar heb je al 80% van de "problemen" (want ik zie het dekens verwisselen niet als een probleem, dat hoorde er bij mij gewoon bij) mee verholpen. Ik denk dus inderdaad dat jouw staldhoudster haar mond niet opentrekt. Eigenlijk zijn heel veel dingen gewoon zo simpel als het lijkt, maar wordt er een gecompliceerd probleem van gemáákt.