Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liesen schreef:xPearl schreef:Welke olie hebben jullie van de action? Die gele handy oil? Of een andere? Stond net in de action, en wist niet meer welke
Ja die handy oil idd!
Hoe gebruiken jullie het apperaat? Zonder kopstuk of met ?
lindatje schreef:Op de webshop staat wel een hondentondeuse (incl. koffertje en andere accessoires). Wellicht is dat nog een optie? De prijs is in ieder geval wel leuk. https://www.lidl-shop.nl/ZOOFARI-Honden ... p100216390
da_re schreef:Die hierboven genoemd word heb ik besteld. Is idd niet hetzelfde en ook niet geschikt voor het scheren van je paard of in mijn geval mini paardje. Heb wel de lange baardharen van mn paardjes kunnen afscheren ermee. Maar het 3e oor en voetjes opscheren gaat echt niet lukken!
Er zit een schaar, borstel, olie en een mooi koffertje omheen dus het is geen weggegooid geld als je ook een hond hebt en je andere scheerapparaat in een koffer wilt haha. De borstel heb ik bij de honden gebruikt en ze vinden het kammen ermee wel heerlijk.
Heb die gewone ook maar gelijk besteld net. Want die ik in de kast had liggen is echt op nadat ik daar afgelopen voorjaar 5 mini paardjes volledig mee geschoren heb!