Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laura123456 schreef:anneschr schreef:100 euro is heel erg veel! zeker als je dan ook nog moet uitmesten. Ik zou even verder zoeken, want 100 euro per maand voor een paardje die niet van jouw is vind ik echt veel te veel!:O
Bij ons in de regio vragen ze tussen de 100-160 euro
Sees schreef:Sababber, ik liet mijn bijrijdsters voor mijn shet niets betalen in 1e instantie. Ze mochten 7 dagen in de week de pony als 'eigen' beschouwen. Ik was erg blij dat ik zelfstandige bijrijders kon vinden die de pony zo vaak konden doen én ook nog eens fatsoenlijk konden rijden. Later wilde ik wel een kleine bijdrage vragen (€25,- p. week voor een onbeperktaantal dagen) maar toen heb ik de pony verkocht aan zijn bijrijdster
. Voor mijn paarden wekt dat toch iets anders.
MarvanTom schreef:Alleen al de titel van dit topic: tarieven...
Ik heb geen tarief: als je goed voor mijn paarden bent, blijf je.
Zo niet dan is het heel snel opzouten geblazen.
Ik wil er geen geld voor.
De hulp en de betrokkenheid met de paarden op zich vindt ik genoeg en kunnen wij op die dagen iets anders doen wat ook nodig is, zoals boodschappen en huishouden of familiebezoek.
Tarieven...
Het moet niet gekker worden hoor!
Mioux schreef:175 voor 2 dagen? wie was het? t paard op hoogste niveau springen en/of dressuur? 175 is be-lach-elijk veel ! daar kan je inderdaad een paard voor leasen, vaak ook bij jouw thuis zetten of op een all in stal