Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:die is best leuk...weet alleen niet hoeveel hooi er in kan??
Damelza schreef:ik ben een beetje aan het kijken voor een slowfeeder voor in zijn stal. Ik wil geen net want dat vind ik toch een beetje gevaarlijk en het moet ook niet al te veel ruimte innemen. Nu zat ik aan deze te denken: http://www.hartog-lucerne.nl/paardenvoer/hartogvoerbox , had al even in het topic gezocht. Maar de gaten in het rek leken me best wel groot (wat ook al genoemd werd) maar misschien kan mijn vader daar wel iets handigs voor maken. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben of eventueel een andere aanrader?
kimberly1995 schreef:Anoniem schreef:die is best leuk...weet alleen niet hoeveel hooi er in kan??
Ik heb zelf voor mijn paard een slowfeeder van Hartog. We hadden er al eerder een en die is toen kapot gegaan bij de schroefjes en we hebben netjes een nieuwe gekregen van de garantie.
Ik denk dat er zo'n 3 grote plakken hooi inpassen, als je het goed verdeeld over de bak. Ook een beetje afhankelijk van de grote van de plakken hooi.
Ben er erg tevreden over en het brok, de muesli en de lucerne gooien we gewoon op het hooi.
Mistralleke schreef:Damelza schreef:ik ben een beetje aan het kijken voor een slowfeeder voor in zijn stal. Ik wil geen net want dat vind ik toch een beetje gevaarlijk en het moet ook niet al te veel ruimte innemen. Nu zat ik aan deze te denken: http://www.hartog-lucerne.nl/paardenvoer/hartogvoerbox , had al even in het topic gezocht. Maar de gaten in het rek leken me best wel groot (wat ook al genoemd werd) maar misschien kan mijn vader daar wel iets handigs voor maken. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben of eventueel een andere aanrader?
Ik heb zo'n bak gehad voor mijn paard, omdat ze door haar hooi heen liep. Het rooster heeft vrijwel geen slowfeeder effect, plus dat mijn (en ook een ander paard wat ik ken) het rooster zo om kon draaien, en dus tegen de zijkant zette.(dus ipv erop, ernaast) In de bak kon ik meestal zo rond de 4/5 plakken kwijt.