Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tries_en_Faf schreef:wauw dat ziet er leuk uit!! gewoon een stukje afgraven en dan zand storten, is ook een goed idee!!!
Ga ik ook doen !
Maar eerst het pad afmaken, ik heb nu langs een lange kant, dat zal zo'n 250 meter lang zijn een pad gemaakt, de hoek om naar een korte zijde en dan daar een groter vakje, en toen was het tijd ( het is op mijn werk, een zorgboerderij) dus toen konden we niet meer verder. Maar dit vonden ze al helemaal gaaf! heen en weer rennen over het pad, en vanmorgen stonden ze heeerlijk in de schaduw van het uiterste hoekje wakker te worden.
Maandag weer verder met de rest van het pad, moet nog even bedenken hoe het precies verder in te richten nog...
izi schreef:Tries_en_Faf schreef:wauw dat ziet er leuk uit!! gewoon een stukje afgraven en dan zand storten, is ook een goed idee!!!
Ga ik ook doen !
Maar eerst het pad afmaken, ik heb nu langs een lange kant, dat zal zo'n 250 meter lang zijn een pad gemaakt, de hoek om naar een korte zijde en dan daar een groter vakje, en toen was het tijd ( het is op mijn werk, een zorgboerderij) dus toen konden we niet meer verder. Maar dit vonden ze al helemaal gaaf! heen en weer rennen over het pad, en vanmorgen stonden ze heeerlijk in de schaduw van het uiterste hoekje wakker te worden.
Maandag weer verder met de rest van het pad, moet nog even bedenken hoe het precies verder in te richten nog...
hebben jullie daar geen vergunning voor nodig dan??
ik zit ook in noord holland en voior afgraven of zand storten heb je dus echt een vergunning nodig.
tess_84 schreef:*zet grote ogen op* Safiera heeft lijken in haar wei!!
Wat een leuk stuk grond zeg, wauw!