Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Montignac schreef:Citaat:Door het hele land kun je zien dat er prijsverschillen zijn van laag naar hoog. De geografische ligging zegt dus niet altijd persee iets over de te betalen kosten.Citaat:Toch wel een beetje hoor. Hier in de buurt zijn geen stallen die 210 euro vragen. Of ja, er zijn misschien wel plekken die zo goedkoop zijn, maar die zou ik niet de titel stalling willen geven. Onder de 300 euro kom je hier in de omgeving al in het kampersegment terecht.
. Citaat:Toch wel een beetje hoor. Hier in de buurt zijn geen stallen die 210 euro vragen. Of ja, er zijn misschien wel plekken die zo goedkoop zijn, maar die zou ik niet de titel stalling willen geven. Onder de 300 euro kom je hier in de omgeving al in het kampersegment terecht.
Citaat:Grappig dat ik vooral bij die laatste quote dacht 210 euro best prijzig te vinden.![]()
Terwijl ik op een keurige pensionstalling sta met alles erop en eraan.
Dus ik heb nog niks te klagen als ik sommige bedragen hier lees
.
Oja, en in de zomer weidegang, maar dan kost alles maar 75 euro geloof ik. Chocotof schreef:Grappig dat ik vooral bij die laatste quote dacht 210 euro best prijzig te vinden.![]()
Terwijl ik op een keurige pensionstalling sta met alles erop en eraan.
okido schreef:Nou
als ik het hier allemaal zit te lezen wordt ik niet vrolijk van
de prijs die ik nu betaal 388,- er zijn zoveel goedkopere stallen
maar niet bij mij in de buurt dan moet ik naar groningen verhuizen geloof ik
Monignac is heb een boek dat heet paard en recht
manege en pensionstalhouder mogen de prijzen volgens het landelijke prijs pijl 1 a 2 % verhogen
dus wat jij heb klopt kwa prijs niet

Montignac schreef:@MarvanTom. dat is natuurlijk ook een oplossing al is dat niet voor iedereen weggelegd en ok niet een goede oplossing voor iedereen. Wij hebben hebben wel de ruimte voor de paarden aan huis maar ik zal er niet aan moeten denken! Minder facaliteiten en iedere dag zelf je paard "moeten" doen. Ik kies er nooit meer voor om de paarden bij huis te hebben staan maar ik moet toegeven dat het kostentechisch beter is denk ik...
JaneJansen schreef:http://dieren.marktplaats.nl/stalling-e ... maand.html
Jeetje dit is een mooi aanbod!
(woon er alleen ver vandaan)
Montignac schreef:@MarvanTom. dat is natuurlijk ook een oplossing al is dat niet voor iedereen weggelegd en ok niet een goede oplossing voor iedereen. Wij hebben hebben wel de ruimte voor de paarden aan huis maar ik zal er niet aan moeten denken! Minder facaliteiten en iedere dag zelf je paard "moeten" doen. Ik kies er nooit meer voor om de paarden bij huis te hebben staan maar ik moet toegeven dat het kostentechisch beter is denk ik...
*****Nimber schreef:als pensionhouder ben ik zelf ook omhoog gegaan.
Noodgedwongen stalgeld was hier 185 all incl. en ik ben 10 euro exl btw omhoog gegaan.
hierbij zit gebruik binnen en buitenbaan uitmesten stro voordroogkuil brok binnen en buitenzetten en dagelijks uitmesten.
tot 1 oktober voerde ik ook muslie bij maar die kosten lagen zoveel hoger dan brok dat we per 1 oktober van muslie naar 100% brok zijn over gegaan.
Niet alleen de kosten van het hooi,stro en de brok zijn omhoog gegaan ook de afvoerkosten van de mest.