Wat tof Belker! Echt super mooi beeld, genieten samen! Knap van Fiesta.
De foto’s met watermerk zou ik niet posten of verspreiden, is not done (ben zelf ook fotograaf).Vaak zijn ze ook nog niet helemaal bewerkt en het is geen goede kwaliteit in deze resolutie. Dus dat wil je sowieso niet terugzien op social media.
Zoekt er hier toevallig iemand een leuke wagen? Wij hebben het gebruikt als decor stuk, nu past hij niet meer in de schuur met alle hooi opslag. Heeft wat opknap werk nodig maar hij is gratis af te halen...
Fotos zijn weg hoor, was gewoon echt even enthousiast.. Het is niet dat ik ze op FB, insta of een topic oid had gebruikt
joyce83
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-25 08:23
Marit ik snap het wel, enthousiast en blij wil je het delen. Maar snap de opmerkingen ook. Fijn dat jouw dochter ook zo enthousiast is, hopelijk houd ze dat vast en kan ze samen met jou de paarden blijven doen.
Belker en Boemel leuk een mini-meeting op een leuke schriktraining! fijn dat de paarden zo goed gingen!
Boemel fijn dat het zo goed gaat en het plezier weer terug aan het komen is. Wel handig als je zelf wat kan doen met Reiki.
Malenka sterkte met Nilay, nooit fijn als je er geen grip op krijgt.
Fijn dat je goed zat Audesta, hopen dat de kleine aanpassing dan voldoende is.
Fijn die tip met eiwit. Heb die erwteneiwit ook nog staan. Ad is ook echt zo ontzettend hongerig waardoor hij weer bozig op Guus wordt en haar loopt op te jagen en weg jaagt waar voer is. Hij is dik genoeg, krijgt voldoende maar denk geen vol gevoel. Ik ga er hier ook eens over nadenken.
Dat is lastig... Ik heb neutrale smaak. Weet niet of dat uit maakt. En de eerste twee keer dat ik het voerde vond ze het ook erg vreemd... Mijn instructeur had haar en maand niet gezien en zei ook, ze is natuurlijk nog steeds dik, maar ziet er beter uit...
boemel
Geplaatst: 14-07-25 22:06
Deze is ook neutraal. Punt is dat ik maar weinig brok voer om t te verbloemen.
Hier een dure maand, donderdag allebei osteopaat, de week erop tandarts. Het achterbeen van Ice komt iig goed mee
Ik heb het in het verleden ook al gegeven aan mijn andere merrie en die at het altijd gewoon op. Bij Quinta verwacht ik ook geen problemen, die vreet echt alles
Boemel, lekker bezig hoor Ik denk ook elke keer om een balkje te leggen in de rijbak, maar ik denk er pas aan als ik er al op zit
boemel
Geplaatst: 14-07-25 22:37
Die muesli vind ik best hoog in suikers.
Voer tijdelijk Voermeesters Vezels en kruiden, omdat ze even niks anders hadden. Ice krijgt maar een handje en dan gewoon haar balancer erdoor en suikerbalans. Maar denk dat ik gewoon een ruwvoermix ga halen. Het gaat er mij meer om dat ze niet echt eerder klaar is dan Diekke met haar eten en dat ze wat te kauwen heeft.
Dais, dit is de ballenbak ha ha. Thuis heb ik standaard nu balken in de bak liggen. Pak ik zo nu en dan mee.
Ik voer erwteneiwit door een beetje slobber, bijv. van agrobs of Bergwiesen van Marstall. Zit ook wat hoger in eiwit en niet hoog in suiker en zetmeel. Andere optie is de slueslimix, al weet ik daar de waarden zo snel niet van. Mijn stalgenootje gebruikte dat voor de medicatie van haar (vrij stevige) Fjord.
Ahja, ik zie het. Graan vrij heeft ook grote voordelen. Deze voer leverancier had eerst een muesli met rode bieten er doorheen. Daar stonden ze langer op te knagen, was wat minder smakelijk maar met minder suiker en met minder zetmeel. Maar die leveren ze niet meer helaas.
Ik voer hier onbeperkt onverpakt kruiden hooi en 1x per dag Agrobs muesli. Daar blijft iedereen mooi op gewicht op en mijn fjord is inmiddels al een pak afgevallen daarop.