Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:@spatter: je hebt ook grote Fjorden hoor en het zijn koudbloedjes dus best stevig. Ik denk dat menig QPA minder stevig op de benen staat en daar zitten ook geen lichtgewichtjes op(denk aan DY)
HafNap schreef:Leuk Kristel! Volgens mij hebben we elkaar op wedstrijd nog nooit gezien of wel? Ik mag klasse 3 starten met m'n Haflinger. Wil dat ook heel graag een keer doen. Maar met de verhuizing in februari kijk ik of ik dat misschien een jaartje uitstel.
Ik ben ook jury voor de endurance, dus ben er net als jij toch wel lekker mee bezig.
Caily schreef:Antheman, nu ben ik erg benieuwd naar jouw Fjord!! Klinkt helemaal als een bijzonder plaatje
DubbelDun schreef:Hopelijk zet het zich voort ook als de Metacam op is
Je gaat je toch afvragen waar hij dan last van heeft.
xWouter schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Aangezien wij een huis op het oog hebben ben ik benieuwd naar het volgende. Zijn er meer bokkers welke thuis geen weide hebben en de paarden overdag in de bak laten? Wij hebben (waarschijnlijk) geen plek voor zowel een bak als weide, ik wil dan graag mijn pony de hele dag in de bak hebben en haar hooi geven dmv een slowfeeder, zou dit kunnen?
xWouter schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Aangezien wij een huis op het oog hebben ben ik benieuwd naar het volgende. Zijn er meer bokkers welke thuis geen weide hebben en de paarden overdag in de bak laten? Wij hebben (waarschijnlijk) geen plek voor zowel een bak als weide, ik wil dan graag mijn pony de hele dag in de bak hebben en haar hooi geven dmv een slowfeeder, zou dit kunnen?