joyce83 schreef:Misschien een rare vraag. Maar rennen jullie paarden ook veel door de wei? En dan niet voor het spelen, maar ik heb wat gezien, ik moet mijn energie kwijt? Guus rent best vaak vind ik zelf, van die oude kan ik mij niet herinneren dat die zoveel gerend heeft behalve soms even de gekke 5 minuten toen die jonger was. Maar voor mijn gevoel 1x per week of zo (oke hij stond toen wel alleen). Maar Guus rent echt elke dag en soms wel meerdere keren. Gooit met hoofd, oogjes op steeltjes en rennen en bokken maar. Ik twijfel alleen is het energie over en moet eruit of "aanstellerij" omdat ze "spoken" ziet.
Het is echt dat we binnen zitten en denken wat horen we nu, je ziet de hond dan al bedenkelijk kijken en als je naar buiten kijkt vliegt er weer een bruine stuiter voorbij.
Je moet Pedro eens door de wei zien gaan! Die rent wanneer hij erin komt, wanneer hij er eventjes in staat, dan weer, dan weer, en als hij buikje vol heeft stat hij te soezen. Maar die is bij vorige eigenaren bijna nooit buiten gekomen en hier hele dagen. Hij heeft dit ook altijd al gedaan bij ons en het is echt pure vreugde bij hem.
Deed Guus dit altijd al of is dit iets wat er net bij is gekomen?