Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin_deB schreef:Wat een vervelend nieuws zeg!
Sterkte allemaal
Hier toch een beetje onrustig gevoel. Wondje ettert wat ondanks schoonmaken, maarja lastige plek op het been met vlas en zand enzo
En haar kogel is flink dikker. Voel geen vocht oid.
Ze lijkt het verder prima te belasten en geen last van te hebben.
Vanmiddag maar ff flink stuk stappen op het harde, kijken of de zwelling afneemt.
[***] schreef:Hier ook nog gewoon op het gras. Er staat nog meer dan genoeg. Bij mij is het ook nog niet echt koud geweest 's nachts.
Heeft bemesten nu nog zin superpony? Ik heb van mijn buurboer begrepen dat er nu niet veel mee gebeurt.
joyce B schreef:Karin_deB schreef:Wat een vervelend nieuws zeg!
Sterkte allemaal
Hier toch een beetje onrustig gevoel. Wondje ettert wat ondanks schoonmaken, maarja lastige plek op het been met vlas en zand enzo
En haar kogel is flink dikker. Voel geen vocht oid.
Ze lijkt het verder prima te belasten en geen last van te hebben.
Vanmiddag maar ff flink stuk stappen op het harde, kijken of de zwelling afneemt.
Bij mijn merrie waen door zo'n soort ongelukje in de stal haar colkateraalbanden in het hoefgewricht verrekt. Eerst ook twee dikke benen, maar ze bleef kreupel. Heeft twee jaar geduurd voor ze weer aan het werk kon... Pff.
Hoop voor jou dat de schade mee valt. Heb je ruwe stalmatten onder je vlas? Dat geeft ook meer grip dan betonvloer.
MiniMeLona schreef:Durf het bijna niet te zeggen (wil het niet jinxen), maar hier gaat het ook goed. Heb er al weer 3x opgezeten vd week en wat een brave! Ik verga vd spierpijn en zweten en GVR heeft nog geen druppel losgelaten, haha. Ben eiwit gaan bijgeven en zie nu na 3 weken echt verschil en voel het ook, hij stapt niet meer zo raar weg vanuit stilstand. Maak mij wel dikke zorgen om de kosten vh hooi. Zit al aan 200 per maand en dan moet het nog winter worden. Maar ook al heeft hij een lekkere hooi buik, ga ik hem zolang hij alles opeet echt niet korten daarop.