Te druk om maken heeft geen zin. Zolang het niet ongezond of gevaarlijk word kan je beter maar accepteren dat het ene paard nu eenmaal wat meer aanleg heeft voor rond dan de ander. Dat houdt het voor alle partijen leuker.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karev schreef:Ik heb ze s winters dag en nacht in de bak met uitloop naar schuil stal.
Ik vind het niet ideaal maar ze kunnen lekker naar buiten. Dat is het belangrijkste. Zonder schuil zou ik het niet willen. Vooral zomers niet.
Geel zand word heel warm in de zomer
DubbelDun schreef:Die matten zijn van rubber en dat vergaat niet
Het probleem met de gewone paddockroosters is dat de randen veel te scherp zijn. Geen probleem als je ze vult, maar als je ze leeg laat dan krijg je het perforator-idee. Ik heb die dingen onder mijn rubber matten in de stal gehad en na een paar jaar had ik allemaal losse zeshoekjes liggen
xWouter schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Aangezien wij een huis op het oog hebben ben ik benieuwd naar het volgende. Zijn er meer bokkers welke thuis geen weide hebben en de paarden overdag in de bak laten? Wij hebben (waarschijnlijk) geen plek voor zowel een bak als weide, ik wil dan graag mijn pony de hele dag in de bak hebben en haar hooi geven dmv een slowfeeder, zou dit kunnen?