Wij gaan toch ook bemesten met kunstmest, we bemesten erg weinig maar het gras heeft er nu toch nood aan merk ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santos_05 schreef:@Yesss, gefeliciteerd!!!!
We hebben 1 gewone box van 3x3 als inloop (daar ligt ook geen bodembedekking in, maar wel bijna alle poep,) maar we hebben teveel paarden/ponies voor zo'n kleine box. Vandaar een grote inloop erbij. Een overkapping is niet echt makkelijk te realiseren, aangezien de wind altijd vanaf die kant komt. Als we er een voorzijde in zetten kunnen ze in elk geval uit de wind staan
![]()
Leuk om alle foto's en filmpjes te zien. Zo ben je elke keer ideeen op aan het doen
pol013 schreef:Nog meer over afmetingen: mijn heren (beide 1.63) stonden gister heel vreedzaam zijn 2en in mijn niet al te grote stal (2,5x3,5). Waarom dat dat leuk isMaar goed, dat zoeken ze dan zelf maar uit.
En gister en eergister 2 zeer geslaagde handpaard pogingen. Eerst in de bak met wat kleine stukjes draf en gister al in de wei met langere stukken draf. Denk de komende maand mijn jonkie wel voor het eerst mee te durven nemen als handpaard naar het bos![]()
Blij want dat zou een mooi onderdeel van zijn training tot fijn rijpaard kunnen worden nu hij komende maand 3 wordt. En dat al na 4 pogingen!