Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Best zet je je duimnagel er op en drukt heel hard. Afkloppen, maar ik heb er hier al jaren niet meer eentje gezien.
boemel schreef:Van herteluis raken ze inderdaad helemaal in paniek. Verschrikkelijke beesten.
Ik heb zojuist de paarden opgesloten met een bult hooi op een klein stukje.
Ze bleven maar rondrennen.
xXutopiaXx schreef:Ik heb echt nog nooit iets aan de hand gehad met zo'n hertenluis, ken 't ook eigenlijk helemaal nietHier wel heel veel vliegen inderdaad, en ook best wel wat dazen en muggen...
Lynn_Nikita schreef:xXutopiaXx schreef:Ik heb echt nog nooit iets aan de hand gehad met zo'n hertenluis, ken 't ook eigenlijk helemaal nietHier wel heel veel vliegen inderdaad, en ook best wel wat dazen en muggen...
Komen ook volgens mij in NL ook alleen in het oosten voor. Hier geen paarden daardoor in paniek( gelukkig) maar ik zag het ineens bij een merrie vorig jaar, zeker 10 stuks bij haar vulva en toen ik de staart optilde schoten die alle kanten op. Ik heb echt gegild, wat een engerds. Ik hoop dat ze niet verder uitbreiden naar de rest van NL
Hier regent het, zo typisch, altijd als ik de gang water heb gegeven gaat het kort erop regenen.