Die kittens
Maar wie dumpt nu zoiets, arme diertjes. Wat fijn dat jij ze opvangt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelFun schreef:MarloesHJ schreef:Een jurysport blijft wel een dingetje want ik had serieus op een onderdeel dat het tempo goed was, het andere jurylid vond het te snel en het derde jurylid vond het te langzaam. Eh ja, dat wordt lastig dan..
Misschien net als bij de opslag van tennis een snelheidsmeter voor de jury neerzetten en dan vooraf een gewilde snelheid afspreken
Springen is dan een stuk duidelijker

boemel schreef:Heb nu een mix weide bloemen ingezaaid op dat stuk, maar veel is uitgebloeid en platgeslagen, dus het ziet er niet echt meer uit.

hoop zo dat t meevalt met Tess!
De fysio behandelt manueel en ik heb 'huiswerk'. Er is al eerder een xray van de onderrug gemaakt, maar daar was niets op te zien en wat ik lees is dat vaker het geval omdat die simpelweg niet duidelijk genoeg zijn. MRI zou beter zijn, maar daar zag de HA geen reden toe.
én ondertussen is de zon wat gaan schijnen
. Ze vond er duidelijk niets leuks aan en ik mocht haar nog dagen op die plekken niet aanraken.