Ja die fjord... Mooi... Lijkt wel zowat wildkleurige op zijn snoetje...
Azmay.... Laat het ff op je inwerken en dan moet, je hoe moeilijk ook, met jezelf aan de slag!
Vandaag alleen maar gekoeteld.... Ook wel eens lekker!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinky12 schreef:Vitamine P en P-therapie zijn het beste Azmay
Azmay schreef:Ik heb nu dit monster op schoot
m/JIVsH4.jpg
Normaal heb ik mijn "eigen" volwassen poedel als therapieknuffel.
Je hebt gelijk [***] maar om iets te vinden zal ik nu wel heel diep moeten zoeken. Ik weet dat er iets mis is, ik voel me te slecht ongeacht mijn mentale staat of fysieke activiteit om maar gewoon niets te hebben.
kvulden schreef:Als je schimmel hebt in je darmen dan zou het zo maar kunnen dat je het daar weg hebt, maar nog niet uit je lichaam. Schimmeldodende thee drinken. Eerst een tijdje lang en daarna als kuurtje een paar x in de maand.
Als je in de neerwaartse spiraal zit dan heeft het tijd nodig. Stapje voor stapje. Ik ben niet zo voor psychiaters of iets. Positieve dingen doen. Ook al voelt dat op dat moment niet zo. Hoeven geen grote dingen te zijn. Ik zette af en toe een leuk muziekje op en ging in mijn eentje dansen. Dat voelde goed. En ging steeds beter. Een kopje thee op de bank met iets lekkers wat je daar speciaal voor gekocht hebt. En eerst lekker met je zelf. De anderen komen later.
spatter schreef:Wat dat betreft is een homopatisch arts ook wel een aanrader, die kijken ook meer naar het geheel.
Ik kreeg als kind enorme uitslag dus kreeg ik van de huisarts weer tabletjes tegen de uitslag.
Naar een homopatisch arts toe, vraagt die man aan mijn moeder: slikt ze wat?
Ja, zegt mijn moeder, medicatie van de huisarts en verder alleen wat simpele kalktabletjes voor de tanden.
Moest stoppen met alles en uitslag weg.
Bleken meerdere kinderen allergisch te reageren op dat soort kalktabletjes.
Had ik al gezegd dat er hier veel regen viel?
Zo langzamerhand komt het me wel de keel uit![]()
Vanmorgen regende het en de zon scheen, dat was dan al een verbetering ten opzichte van de afgelopen dagen.