Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Ik denk dat 'wonen bij je paard' helemaal niet gaat werken; zoveel mensen zoveel ideëen.
Dus je doet óf alles voor jezelf óf je hebt een pensionsituatie.
b485 schreef:mijn schoonzusje komt van daar, die vindt het hier veel beterIk zou vertrekken naar de States.
b485 schreef:nog een geluk dus dat ik aan de andere kant van het land zitNaar België moeten jullie echt niet komen (anders blijft er niet meer genoeg over voor mij
Soraya85 schreef:ik denk aan een lange kronkelgang die door de verschillende verdiepingen van het hele gebouw loopt met verspreide inhammen voor eethoekjes, zithoekjes, tv-hoekjes, speelhoekjes, ingangen naar de persoonlijke kamers en een centraal blok voor keuken en sanitairdat vraag om meer uitleg fojoe
Buitenzinnig schreef:Ik krijg de mest er nog steeds uit, word alleen kriegel wanneer ze in een voetstap hebben gepoept...dat krijg je er dan dus niet uit....
MSophie schreef:met zwarte zandpaden bedoel ik in de zomer vooral. want dan voer ik echt geen hooi hoor:S er is niet voor niets zoiets bedacht als gras
alle paarden staan hier zomer en winter buiten.
maar een jong paard wil nou eenmaal rennen, en ook al is het een maan landschap rent ze ook, met alle gevolgen van dien vallen enz, ik zit er niet op te wachten dat zij haar benen breekt.
Als paarden mee de ruimte hebben om ergens heen te lopen en niet 1 standaard pad lopen ze niet alles naar zijn moer, en wat nu dus wel het geval is.
stuk waar die van mij staan is maar op 1 punt niet goed begaanbaar, en dat is bij de in en uitgang dat ik 2 bij 2 meter, de rest hebben ze mogelijkheid om te scharrelen en te race..