Ook heb ik 2 stukjes afgezet in de paddock omdat die gewoon te slecht zijn. Zo erg als nu is het nog nooit geweest. Ik kreeg de prikpaaltjes bijna niet in de grond omdat het na een paar cm diep keiharde droge klei is! Het water kan niet wegzakken!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Belker schreef:Idd het is weer nat…. Paddock is nog droog en wadi staat mooi vol. Alle klusjes buiten al gedaan. Straks nog hooinetten vullen en in huis aan de gang.
KimW Questa had een bultje onder haar oog en dat werd groter. Eerst uitgesloten dat het vanuit de kies kwam, toen punctie en dat was goedaardig. Wel doorverwijzing naar een kliniek om het weg te laten halen. Alleen deze kliniek constateerde dat er ondefinieerbaar weefsel onder zat. Zacht, bewegend en wisselend van vorm. Dus als ze onder narcose gaat zetten ze de echo erop om het beter te kunnen zien en dan gelijk te opereren.
DF klopt, we zijn ook ongerust.
Kim_W schreef:Marit op de een of andere manier werkt jouw linkje bij mij niet![]()
Haha boemel hoe laat begin jij met werken, als je er 8.5 uur op hebt zitten én de zon nog schijnt?
Belker ik heb denk ik gemist waaraan die geopereerd moet worden, maar dat klinkt in ieder geval niet erg positief..