Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Wauw die eend zie je amper zitten, de schutkleuren werken
Toeval bestaat niet, besef ik mij steeds vaker. Kennis van mij is haar paard verloren deze week. Ik had daar helemaal niet aan gedacht tot een ander mij erop wees en vroeg of dit geen match kon zijn. Terwijl ik het berichtje lees en ik mijn dochter vertel dat ik een idee heb, kreeg ik van die kennis een apje met wat vragen over Max ( ik had op fb een kort berichtje geplaatst over de shet). Ik zat op dat moment al in de auto op weg naar de pony om hem op te halen.
Lang verhaal kort, hij is opgehaald en rechtstreeks naar haar gebracht 2 straten van ons huis af. Ze zijn zo lief samen en hebben beide hun weidegenoot verloren deze week. Dit paard ( bonte) heeft een hartje op zijn rechter bil, Max heb ik geschoren met.... jawel een hartje op zijn rechter bil
Flynnieman schreef:Ik kom heel even van onder mijn meeleessteen vandaan
Heb een aanbod gekregen van iemand voor zand uit de afgraving van een kelder. Volgens de grond sondering is het 'heterogeen matig- tot goedgepakt zand'. Zouden het dan tegen transportkosten mogen hebben, tot 310 kuub, maar komen wel toe met een 120 kuub ongeveer. Zouden jullie die gok durven wagen? We zitte' zelf met zandleem en dat wordt wel glad als het nat is droogt wel snel op dat wel. Het land is jaren gebruikt voor mais en is dus behoorlijk uitgeput waardoor veel van de toplaag weg is. Het zand zou dan erbovenop komen, een 5 a 7cm dik ongeveer. Ik ben geneigd het te proberen al is het maar om ons 'gat' te vullen, wat denken jullie?
Edit, is voor de paddock en track en eventueel voor de rijbak indien de zand daarvoor geschikt lijkt