Zoiets moet je ook nooit zeggen: " mijn paard heeft nooit wat". Zaterdag begon ze wat te hoesten... Soort van foene Griek gegeven... Zondag werd het erger.... Ik dacht dat het door het hooi kwam....dus hooi nader bestudeerd..( mijn man had die baal net geopend)..... Er zat idd wat schimmel in... Hup nieuwe baal open gemaakt.... Helemaal onder de schimmel. Hysterisch de Hooiboer gebeld... Want nu heb ik geen hooi meer. Niks aan het handje... Nieuwe balen gekregen.... ( kleintjes... Wil die grote niet meer) Maar mijn Ikja bleef hoesten. Vanmorgen besloten dat ik de DA maar ging bellen... Die kwam om half 8 vanavond.... Virale luchtweg ontsteking, moest er minstens al een week zitten... Longen helemaal vol. Hoe is het mogelijk... Dat ze pas zaterdag is gaan hoesten... Toont ook niet ziek... Alleen ik zag dat ze vanmorgen ook wat mat was... Mijn man vond dat ik t nog maar even aan moest kijken....nu een bult medicijnen antibiotica en rispalin... Als ik het goed heb?
Nou luister ik daar nooit ( meer) naar, want al vele malen is gebleken dat ik dan toch goed zat met mijn gevoel. Gelukkig dat ik vanmiddag ook mijn rijmaatje afgezegd had... Ik durfde het niet aan.
Ik heb nog leuke foto's voorbij zien komen... Sterkte azmay... Wel belangrijk dat je tijdig hulp zoekt...
Ojajoh... Ook sterkte en verder iedereen die ik gemist heb.... Ik heb nl niet alles gelezen...( ZOOveel)
Mijn merrie moet echt elke 6 weken in de zomer.... Met mazzel red ik 7...
Vanmorgen had Luna haar verjaardagspartijtje... Ze is vandaag 3 geworden.
Laatst bijgewerkt door Monmaster op 13-06-16 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt