Vastrollen kan ik me haast niet voorstellen, zou nergens kunnen. Denk gewoon wegglippen doordat er nog geen stevige vlas onderlaag ligt. Hopelijk eenmalig!
Mijn andere deken is ook binnen, amigo xl en ligt een stuk beter
Lynn_Nikita
Geplaatst: 02-11-18 16:24
Deze ligt echter ook vrij hoog, de schoft is zeker 15 cm lager terwijl het geen halve hals is. Schuurt echter niet bij het lopen en is een extra wijde , de xl versie voor speknekken Ook een onderdeken erbij gekocht en lag ook netjes
superpony
Geplaatst: 02-11-18 16:27
Schrikken zeg Karin. Vlas in de startfase is ook lastig soms.
Hier minder nieuws. Mn New Forest loopt op zijn einde. Kort samengevat; hij heeft al jaren ups and downs door wat mankementen. Heb al vaak voor de keus gestaan en elke keer krabbelde hij op. Laatst was het ook slecht, maar knapte hij zo op dat hij ook weer liep te rennen en gek te doen. Nu was dat teveel en liep hij gister waardeloos. In overleg voor nu bute erin. Moet wel een en ander regelen en het is en blijft heel moeilijk, ook al hebben we eerder met het bijltje gehakt. Met de bute loopt hij van A naar B maar is niet helemaal goed. Ik had hem zo die oude dag aan huis gegund en dat ik hem wat specifieker kon helpen. Een paar mankementjes als hij verder vrolijk is en zijn ding doet was acceptabel geweest, maar dit niet helaas.
Wat moeilijk om je maatje zo te zien superpony, sterkte!
Anoniem
Geplaatst: 02-11-18 21:03
Veel sterkte Superpony, voel met je mee.
Libera
Geplaatst: 03-11-18 04:56
Ons hondje is vandaag ingeslapen
MissYvette4u
Geplaatst: 03-11-18 06:52
Dat zal schrikken zijn geweest Karin paard had tijdje terug een bebloedde oppervlakkige wond op zn achterbeen. Vindt dan maar s de oorzaak
Ah superpony & Libera vreselijk sterkte Libera; was hij/zij ziek? Ik heb vorige week mijn eerste kat moeten laten gaan hij was afgevallen en plaste steeds vaker kleine plasjes overal in huis maar dacht dat het misschien door verhuisstress kwam. Was het dat maar.... hij bleek een milttumor te hebben die al helemaal de maag en nieren had begroeid
Wat een naar nieuws allemaal! Sterkte superpony, Libera en miss Yvette.
Karin_deB
Geplaatst: 03-11-18 10:54
Wat een vervelend nieuws zeg! Sterkte allemaal
Hier toch een beetje onrustig gevoel. Wondje ettert wat ondanks schoonmaken, maarja lastige plek op het been met vlas en zand enzo En haar kogel is flink dikker. Voel geen vocht oid. Ze lijkt het verder prima te belasten en geen last van te hebben. Vanmiddag maar ff flink stuk stappen op het harde, kijken of de zwelling afneemt.