Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elmo1 schreef:mooi gemaakt allemaal die slow feeders, wat me nu opvalt is in het filmpje hierboven dat de paarden steeds met hun tanden in die netten vast zitten, ze trekken dan even door en zijn weer los, heeft iemand al gemerkt dat dit op de lange termijn schadelijk is voor het gebit, en ze krijgen toch ook steeds een schok in hun nek/hoofd te verwerken.
Vaak vind ik ook dat ze een hele onhandige hoofd houding hebben om hooi uit een kliko of vanonder een emmer te moeten graaien, lijkt me gewoon op de lange termijn niet zo goed.
Mijn paard zou denk ik behoorlijk gefrustreerd raken als hij met zoveel gedoe steeds aan zijn eten moet zien te komen
joyce B schreef:Slowfeeder voor brokken zie ik ook niet zo zitten in een groep. Voor ze elk uit hun eigen bak, nu op stal 's avonds en anders sta ik er bij. Anders jat mijn dominante merrie het voer van de anderen en slaat ze desnoods aan de kant...
kevje06 schreef:paardjes zijn nog behoorlijk van slag.
ze was de echte alpha merrie dus tja...
daarom moet ik ze ook al 2 dagen 's avonds uit de wei plukken en blijven ze vooral hangen op de plek waar ze gelegen heeft...
arme beesten snappen er niets van maar hebben wel netjes afscheid kunnen nemen, denk dat dat wel erg goed geweest is.
en ze lijken mij ook wel aan te voelen, komen extra knuffelen.
mijn vriendin (honden uitlaatservice en vrijdag nacht haar vader overleden... jaja we hebben heerlijk weekend achter de rug...) zei ook al dat haar uitlaat hondjes zo anders waren, alsof ze het voelde.
arno8 schreef:Weet iemand hier nog sites voor boerderijen/huizen met grond in Duitsland?
arno8 schreef:Weet iemand hier nog sites voor boerderijen/huizen met grond in Duitsland?