Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjarett schreef:Ik zou de stro korrels graag willen uitproberen en ga een paar pallets bestellen. Alleen kan ik nergens vinden of de mestboer het meeneemt of dat ik het apart moet houden. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
biscaya schreef:... Echt een aanrader en prijstechnisch op de langere termijn zeer aantrekkelijk wij hebben uitgerekend als het produkt echt werkt wat het beloofd ruim 2.000 euro uit te sparen op jaarbasis ipv stro. Ook de mestafvoer kan aanzienlijk verminderd worden dit is ook een dure grap dus je bespaart aan alle kanten niet onbelangrijk...
max66 schreef:Daar staat tegenover de je er maar eens in de vier weken een nieuwe zak bij hoeft te gooien en maar eens in de drie maanden alles eruit moet halen.
Suusje1972 schreef:Ik heb zojuist de eerste stal met 8 zakken gevuld en vind het maar een erg dun laagje... Heb er 10 liter water met een kwart liter azijn overheen gegooid om eten tegen te gaan. Eerste ezel die binnen kwam nam meteen 3 happen... Daarna nog wat hertzhoornolie erop, hopen dat het goed gaat! Wordt de laag nou vanzelf een stuk dikker door het plassen erop?