Hier trekken we ze de vliegenpyama maar aan.
We hebben heel kort vrij hevig onweer gehad. Paarden kwamen toch maar snel naar de paddock gerend.
Gisteren had mijn vriend de sproeier op de paddock gezet. Maar eenmaal uit, ging Ice er tegenaan staan jeuken en kwam de sproeier vast in haar masker.
Ze vond het wel grappig. Terwijl ik niet wist hoe snel ik er naar toe moest komen, stond zij dat ding doodleuk met haar hoofd op te tillen en weer te laten ploffen.
Over cool in de kop gesproken. Pfff zij meer dan ik. Hartverzakking.
Ik heb nu 3x voorop gereden buiten en ook langs de weg gereden en niets kunnen ontdekken wat ze spannend vond. Ik denk daarom dat ik alles spannender vindt, dan dat zij dat vindt en daarom heb ik me aangemeld voor een schriktraining onder het zadel

Naar verhaal Lorette. En slim om m apart te houden. De pony van een bekende van mij is destijds vermoord door een ander paard die ook zo agressief was. Vreselijk!
We hebben een heerlijke chill zondag. De gemeente heeft onze weg weer afgesloten om bewoners rust te gunnen van alle Duitsers die de grenscontroles ontwijken. Echt heerlijk. Ik heb gewoon een middagdutje gedaan ha ha