Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boemel

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Ja bijtvliegen en dazen bah!
Hier trekken we ze de vliegenpyama maar aan.

We hebben heel kort vrij hevig onweer gehad. Paarden kwamen toch maar snel naar de paddock gerend.

Gisteren had mijn vriend de sproeier op de paddock gezet. Maar eenmaal uit, ging Ice er tegenaan staan jeuken en kwam de sproeier vast in haar masker.
Ze vond het wel grappig. Terwijl ik niet wist hoe snel ik er naar toe moest komen, stond zij dat ding doodleuk met haar hoofd op te tillen en weer te laten ploffen.
Over cool in de kop gesproken. Pfff zij meer dan ik. Hartverzakking.

Ik heb nu 3x voorop gereden buiten en ook langs de weg gereden en niets kunnen ontdekken wat ze spannend vond. Ik denk daarom dat ik alles spannender vindt, dan dat zij dat vindt en daarom heb ik me aangemeld voor een schriktraining onder het zadel :D

Naar verhaal Lorette. En slim om m apart te houden. De pony van een bekende van mij is destijds vermoord door een ander paard die ook zo agressief was. Vreselijk!

We hebben een heerlijke chill zondag. De gemeente heeft onze weg weer afgesloten om bewoners rust te gunnen van alle Duitsers die de grenscontroles ontwijken. Echt heerlijk. Ik heb gewoon een middagdutje gedaan ha ha

greendragon

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:40

Ja jakkes, ik had er vandaag ook een te pakken op mijn been. Rotdazen.

Hier drie druppels regen gehad en dat was het. Ik heb de sproeiers ook maar aangezet. Moet bijna om de dag om de bak nog beetje bruikbaar te houden.

Ice klinkt wel als een koele kikker hoor. Heerlijk zorgeloos op pad samen. Jij mag alleen zelf ook gaan ontspannen! :-) Maar schriktraining is ook gewoon leuk om te doen...

Ik heb vandaag ook weinig gedaan. De drie pony's heb ik nu wel samen staan. In het algemeen hebben ze elkaar goed genoeg door om geen ongelukken te krijgen. De nieuwe stuurt de andere pony's nog steeds weg, maar die twee ontwijken hem voldoende om niet in de knel te komen.
Maar ik ben er wel bijna de hele dag bij geweest.

En morgen moet ik werken. Ben wel thuis, maar ik kan niet de hele dag naar de camera zitten staren.. Ik denk nu: niet meer uit elkaar halen, maar kan zo maar zijn dat ik morgen het draadje weer terug zet.

Ik krijg de bibbers van dat verhaal over de ponymoord.
Dank voor alle ideeën en suggesties. Ik ga eens kijken of ik daar iets mee kan.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:52

Fijn even rust Boemel.
Wat is Ice leuk, fijn zo een koele kikker.

Spannend GD.

Hier beetje regen en het is afgekoeld. Dat is fijn.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:31

Oeh in snap je hartverzakking met die sproeier Boemel,aar gelukkig heb je een koele kikker getroffen zo te horen. Fijn hoor! Lekker ongecompliceerd met je paard bezig zijn, het is je gegund.

Hopenlijk gaat het snel beter tussen de paarden greendragon.

Hier kort wat lichte regen gehad vanavond, daarna was het goed toeven buiten. Ik heb vandaag voor het eerst op mijn merrie gezeten *\%/*

Afbeelding

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21 min geleden

Mijlpaal, wat leuk kletskoekje.

Hier 5 druppels, echt de moeite niet waard. Het zou vandaag wel flink afkoelen maar het is nog steeds best benauwd