Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilary schreef:Ja, ik ook, vind het ook helemaal geen rare vraag en logische verwarring.
Karin, hoe geef je de psyllium? Bij sommige paarden maakt de receptuur nogal uit (lees: mijn merrie), anderen geven er geen biet om, eten is eten (mijn ruin).
MarjanB schreef:Nee maar ik kreeg na de zandkoliek het advies mee om dat dus elke maand te blijven doen en vervolgens een controle foto te laten maken.

vind t eigenlijk wel zielig dat ze het nu pas doen. Nu zijn ze er veel meer bewust van. manzano schreef:Krommerijn adviseerde bij m'n stalgenoot gewoon zo'n kant en klare psylliumslobber met veel lagere psyllium hoeveelheden
) volle dosering als advies mee. Zat dus ook wel zand in de darm. 

Er waren jongeren de welkomstborden aan het slopen én mensen uit de kantine hadden ze erop betrapt dat ze folie over de wegen en paden aan het spannen waren in de buurt van de rijverenining. Onze mensen kregen een grote mond en toen de etters merkten dat mensen ze gingen filmen, gingen ze er snel vandoor. Even later hoorden we weer lawaai en toen zijn we snel de fietsen weg gaan zetten, uit angst dat ze daar iets mee zouden doen. Bleek dat ze wéér met plastic bezig waren. Een motorrijder die van de andere kant kwam, wist nog net op tijd te stoppen. Hij reed niet hard en had het plastic gezien, omdat er toevallig een stukje los hing/wapperde. De jongens gingen er weer vandoor, maar de mensen uit de kantine konden er één vangen en de motorrijder een andere. Duurde lang voordat de politie er was en in de tussentijd kwamen er steeds meer mensen bij die de jongens hadden gefilmd of hadden achtervolgd, omdat ze ondanks meerdere waarschuwingen niet wilden stoppen met het spannen van plastic. Intussen was één gevangen jongen aan het schreeuwen dat hij 'gekeeld werd door een bejaarde', dus ze zijn maar lang blijven filmen om te bewijzen dat er geen geweld werd gebruikt buiten het vasthouden. De politie kwam uiteindelijk met vijf man om het over te nemen. Ze krijgen volgens mij alleen een waarschuwing voor vernieling. En dat welkomstbord zou mij dan weer geen zak schelen. Er zou maar iemand naar ten val komen... Ik hoop maar dat ze het niet nog eens doen.