Ook dit jaar weer een weekendje afgesproken en met malibu uit logeren geweest.

En een geweldig weekend moet uiteraard worden afgesloten met de mcdrive♡

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:AbbyBlues schreef:Van Lynn_Nikita haar super gave Spaans tuig en teugels te leen voor de fotoshoot(hoofdstel was echt te klein
)
Dank je wel lieverd.Moet alles nog even passen en meten, maar ik weet zeker dat ik dit zo kan aanpassen dat het in ieder geval mooi op de foto komt te staan.
Portugees![]()
kleine moeite om het even uit te lenen. Ik hoop dat het passend te krijgen is, teugels in elk geval, en ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat
MiniMeLona schreef:Hoe gaat het met Beau Fabster?
Azmay schreef:Hier staat Diva lekker onder 100 gram, het arme beest smelt dan ook in de regen en onder 0 gram staat ze koud![]()
[***] schreef:Azmay schreef:Hier staat Diva lekker onder 100 gram, het arme beest smelt dan ook in de regen en onder 0 gram staat ze koud![]()
Mijn Diva staat komende nacht ook onder 100 gram, zal het aan de naam liggen???.
Verder heeft mijn ruin van 21 ook een ongevoerde regendeken op en mijn pony staat nog lekker puur natuur.....
Ze staan bij mij nog wel op het grote land van 1 hectare, maar met zoveel regen krijgen ze voor de nacht ook nog een flinke portie hooi.
Fijn fabster dat het met Beau goed lijkt te gaan. Houden zo
Lynn_Nikita schreef:zetten jullie ze eronder omdat er geen schuilplek is, of om de wintervacht kort te houden of hebben hun het echt koud?