Het paarden-aan-huis-topic deel 7

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 14:20

En dan heb je je blind gestaard op één bepaald model en dat is dan niet meer te koop.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 14:22

Ja precies dat!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 14:41

Robijn, hoe breed is jouw inducieplaat?
Eindelijk mijn lijstje te do vandaag afgewerkt. Stallen schoon, aanhanger leeg, de was bijgewerkt ( en morgen ligt er weer een stapel, vraag mij nog steeds af hoe die wasstapel zo kan groeien) boodschappen gedaan. Nu even tijd voor koffie

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:26

Koffie...... lekker, hier is ons bonenapparaat net stuk gegaan. De nespresso is niet te drinken dus maar een filterapparaat gehhald maar dat is het ook niet.

In mijn keuken moet nog steeds het buffervatsysteem weggewerkt worden achter een wand. Verder ben ik even klaar met klussen. Even geen motivatie.
Iedereen die bezig is, sterkte.

greendragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 16:15

LN, je bent druk bezig geweest zeg! petje af.
Belker; soms is rust nemen en ff niets doen ook gewoon ok..

Ik heb vandaag ook nog niet zo veel gedaan. Vanochtend mijn nieuwe kippenhok in de verf gezet. Nog een paar dagen drogen en dan kunnen de kuikens naar buiten...

Zo nog even met de hond en een vriendin wandelen. maar ik vond het maar wat koud buiten vandaag dus niet zo veel zin. straks maar mét winterjas aan naar buiten.
Ik moet de was nog doen, stofzuigen ( kuikens en hond, dus echt elke dag weer) en nog een presentatie voor werk in elkaar flansen. Al de hele week uitgesteld, nu moet het, want morgen voor-bespreken...
En ik heb alleen maar zin om op de bank met een dekentje te zitten... Wie geeft me ff een schop?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 16:20

Ik niet, ik heb de was gevouwen en dat was mijn enige prestatie vandaag :+ Straks nog wat koken en verder vooral dekentje op de bank - met poes - bij de kachel :P

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 16:42

Greendragon, schop!! Ik had ook zo`n ochtend, nergens zin in maar als je eenmaal begint valt het me
Dat dagelijks stofzuigen herken ik, dat is het nadeel van dieren ( en kinderen) in huis. o ondankbaar. Als alles schoon is ie je daar soms al een half uur later niks meer van

Net toch even tussen de buien door een kort rondje van 4 km gereden, bos zelf was erg nat maar rondom een akker ging het wel.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 16:59

Het lokt nu wel om een avondritje te doen, maar dan mag de koude wind nog wel een stuk gaan liggen, al vermoed ik dat het idd in het bos behoorlijk drassig is.

Hier is de was klaar om opgeruimd te worden. Eigenlijk zouden de 2 gewassen kussenhoesjes gestreken moeten worden, maar dat ding ga ik echt niet aan zetten voor 2 hoesjes 8-)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 17:24

Haha, ik heb hier vanmiddag het cadeautje weer teruggekregen. Blijft voor alle betrokkene een trieste situatie. De hond zelf was ook onrustiger dan anders..... Ik ga zo een was ophangen, man wakker maken en maar even wat koken, dan hou ik de rest voor gezien.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 17:35

Voor de Belgen hier die nog een stukje willen bestraten, wij doen meer dan 10.000 klinkers weg: https://www.2dehands.be/plaats/m1691213 ... mympSeller

Hier geen weertje voor een avondrit, heel de tijd regen.

Mooie keukens allemaal, ook die oude keukens vind ik nog wel wat hebben!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:38

Lynn_Nikita schreef:
Robijn, hoe breed is jouw inducieplaat?
Eindelijk mijn lijstje te do vandaag afgewerkt. Stallen schoon, aanhanger leeg, de was bijgewerkt ( en morgen ligt er weer een stapel, vraag mij nog steeds af hoe die wasstapel zo kan groeien) boodschappen gedaan. Nu even tijd voor koffie

Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat er mensen bij mij in huis wonen die ik nog moet ontmoeten.
De was is nooit klaar hier..

Maar goed vandaag 2 wasjes gedraaid en opgeruimd, buitenritje gemaakt en groot rondje gefietst met mn zoon :)
Nu nog even rustig aan en dan nachtdienst, blegh..

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:48

Karin :')
Hier ook het hele weekeind weer gewassen. Houdt nooit op met drie jongens en een huis waar je nooit bent uitgeklust. Manlief en ik hebben standaard een dubbele garderobe met klus/buiten kleren en nette kleren dus nóg meer was :roll:

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 19:56

Maartje_M schreef:
Karin :')
Hier ook het hele weekeind weer gewassen. Houdt nooit op met drie jongens en een huis waar je nooit bent uitgeklust. Manlief en ik hebben standaard een dubbele garderobe met klus/buiten kleren en nette kleren dus nóg meer was :roll:

Dat laatste is zo herkenbaar :+
Ik had nette kleding voor werk, vrije tijds kleding en paarden kleding. Vaak schoof het van doel 1 door naar en dan door naar 3.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 20:14

Ja dat ja :') scheelt dat ik thuis werk nu en mijn werkkleding nauwelijks draag :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 21:12

Ik ben soms te lam om om te kleden en dan sta ik dus in mijn nette kleren uit te mesten :+

Maar met colberts enzo let ik daar wel echt op.

Inductie plaat meet ik morgen even.

Afbeelding
Lekker ritje met Natasja gemaakt. Flink wat heuvels gepakt.
Daarna lekker gebbqd met ons 4.

greendragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 21:15

hahaha, hier precies zo. kantoorkleding, sportkleding en kluskleding. beetje doorschuiven hier en daar. Maar de grenzen zijn een beetje vervaagd het afgelopen jaar. O:)

Ik wil niet beweren dat ik in mijn ondergoed zit te werken ofzo, maar mijn bovenkant krijgt doordeweeks wel wat meer 'aandacht' dan de onderkant. Scheelt toch weer was, als je gewoon je oude spijkerbroek aan kunt houden de hele dag...
En mijn nette schoenen heb ik al het hele jaar niet aangehad. Daar ligt gewoon een laag stof op.

Dank voor de schop LN! Ik heb twee uur met de hond gewandeld, de woonkamer stof-gezogen en nog steeds niets aan mijn presentatie gedaan.... Ach, dan morgen maar wat vroeger opstaan. _O-

Robijn, BBQ?? bibber de bibber...

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 21:25

Wat lijkt Aurelia klein bij Natasja :')

Ik leef tegenwoordig in een joggingbroek behalve als ik de kids van school miet halen :+ wegbrengen deed ik tot kort geleden ook in joggingbroek maar de jongste is net gestart en moet in de klas afgezet worden dus dat kan niet meer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 21:53

Hahahaha man liep heen en weer en wij zaten lekker warm binnen :D

Echt hè Maartje :')
Maar ze kreeg haar wel fijn aan het lopen <3

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 22:22

Zo herkenbaar dat moeten omkleden en niet doen :')
Het begint smorgens al met buitenzetten en voeren... met een beetje geluk kom ik zonder moddervlekken op de zaak :+

Hier was het juist een heerlijk dagje.
Wij hebben de sleutel van ons nieuwe stulpje , dus daar buiten al lekker kunnen snoeien e.d. en mijn plannen met de weide, paddocks enz bedenken. <3
Voor de gene die het leuk vinden :
[HTT] Van bouwval tot landgoed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 22:23

Ik was ook vooral blij dat het minder regende :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 09:00

Dat in schone/nette werkkleren voeren herinner ik me wel :)
Ik deed dan wel eens een wijde joggingbroek even over mijn nette kloffie, maar ja dat kostte allemaal 'extra tijd'... :)

Ik hoorde op het nieuws dat het flink koud gaat worden de komende nachten.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 09:14

Ik heb deze! Fantastische aankoop gebleken. Ook fijn met drollen rapen want krijg geen blote rug met dit ding. Halve achterkant is elastisch.

Afbeelding

Afgelopen nacht hadden we vorst en de komende nachten ook zie ik. Nu lekker zonnetje. Gelukkig zit ik binnen op kantoor }:0

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 09:19

Dat lijkt me idd een fijne overal, maar je moet niet ineens snel naar de wc moeten :D

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 09:51

DubbelFun schreef:
Dat lijkt me idd een fijne overal, maar je moet niet ineens snel naar de wc moeten :D

:') :D
Handige rits voorop.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 10:18

Net even uitgemest, maar toch nog wel een fris windje. Jasmijn haar laagjes nog maar even aan gelaten.