Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Ik heb al jarenlang alleen maar Nika dekens, allemaal waterdicht, ik denk dat je net pech hebt met misschien een productiefoutje of zo, is het helemaal nat of ingeregend?
Ik heb net een borstverbreder gekocht nu mijn amigo deken niet binnen is. Het stormde ontzettend en was al donker toen ik hem bevestigde dus kon niet zien of de deken nu beter lag of niet. Morgen in daglicht eens bekijken en dan eens vergelijken met de amigo en liners qua pasvorm, die zouden morgen ook binnen moeten komen
Azmay schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik heb al jarenlang alleen maar Nika dekens, allemaal waterdicht, ik denk dat je net pech hebt met misschien een productiefoutje of zo, is het helemaal nat of ingeregend?
Ik heb net een borstverbreder gekocht nu mijn amigo deken niet binnen is. Het stormde ontzettend en was al donker toen ik hem bevestigde dus kon niet zien of de deken nu beter lag of niet. Morgen in daglicht eens bekijken en dan eens vergelijken met de amigo en liners qua pasvorm, die zouden morgen ook binnen moeten komen
Helemaal nat, niet eens bij de naden maar ook midden op de rug. Mijn vorige Nikas waren super.
Amigo is voor diva krap op de borst bij haar lengte al heb ik de grotere ook gewoon niet geprobeerd. Zou het liefst rambo hebben maar krijg elke keer een hartritmestoornis als ik de prijzen bekijk
superpony schreef:Wel apart. Ik heb ook veel NIKA dekens gehad. En heb ze wel bewaard, maar ze waren ook goed waterdicht.
Ik deed ze wel zelf even in sprayen elk jaar.
Maar wat raar en jammer dat ze zo reageren, dat vind ik een tegenvaller. Volgens mij lopen die dekens best goed en als je achter je product staat, moet je hem gewoon terugnemen en een nieuwe sturen zonder gedoe.
Voor de quarters hadden we wel altijd 1 of 2 maten groter. Ze zijn ongeveer 1.48m/1.50m en dragen wel 185/195.
Van NIKA nog wel de vliegendekens. Dit jaar 3 nieuwe. Ze zijn wel verandert vergeleken bij de oude.
Lynn_Nikita schreef:Libera, zadel normaal 1 x per jaar controle al moet ik eigenlijk weer een afspraak maken. De verkoper woont te ver weg maakte een uitzondering bij verkoop nieuw zadel maar onderhoud moet ik een ander voor zoeken. Azmay wie heb jij? Voorheen een vrouw die eerst heel goed werk leverde maar erna bij een pensionklant een belabberd niet passend adel heeft verkocht en erna ook die van mij verbreed waardoor die ging klapperen.
Osteopaat laat ik ook 1 x per jaar / 2 jaar komen. Ook die moet ik weer laten komen.
Waar is je paard naartoe verkocht, waren 2 geintresseerden toch?
Lynn_Nikita schreef:superpony schreef:Wel apart. Ik heb ook veel NIKA dekens gehad. En heb ze wel bewaard, maar ze waren ook goed waterdicht.
Ik deed ze wel zelf even in sprayen elk jaar.
Maar wat raar en jammer dat ze zo reageren, dat vind ik een tegenvaller. Volgens mij lopen die dekens best goed en als je achter je product staat, moet je hem gewoon terugnemen en een nieuwe sturen zonder gedoe.
Voor de quarters hadden we wel altijd 1 of 2 maten groter. Ze zijn ongeveer 1.48m/1.50m en dragen wel 185/195.
Van NIKA nog wel de vliegendekens. Dit jaar 3 nieuwe. Ze zijn wel verandert vergeleken bij de oude.
Hun Vliegendekens zitten bij de mijne totaal anders hele andere pas vorm. Ligt hier belabberd
Lynn_Nikita schreef:Wat heb je met de kopers afgesproken? Dat gewoon hier ergens op een kliniek gekeurd wordt met hun erbij?
Ik heb de nu amigo XL besteld, ben benieuwd, ook met borstverbreder ligt het niet optimaal
[ [url=m/2hzdlT.jpg]Afbeelding[/url] ]
zwarte wat je ziet is borstbeschermer
[ [url=m/MEAHos.jpg]Afbeelding[/url] ]
de 185, qua lengte nog goed maar ligt niet lekker. Zal het door de halve hals en de breedte komen? Dat een 195 zonder hals bv wel past van dit merk?
Erg fotogeniek was hij trouwens niet vandaag
Lynn_Nikita schreef:Wat heb je met de kopers afgesproken? Dat gewoon hier ergens op een kliniek gekeurd wordt met hun erbij?
Ik heb de nu amigo XL besteld, ben benieuwd, ook met borstverbreder ligt het niet optimaal
[ [url=m/2hzdlT.jpg]Afbeelding[/url] ]
zwarte wat je ziet is borstbeschermer
[ [url=m/MEAHos.jpg]Afbeelding[/url] ]
de 185, qua lengte nog goed maar ligt niet lekker. Zal het door de halve hals en de breedte komen? Dat een 195 zonder hals bv wel past van dit merk?
Erg fotogeniek was hij trouwens niet vandaag