Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zoefie schreef:Anke, ik heb inderdaad vrij schrale weitjes, maar misschien is het daar net van gekomen. Het is toch vrij koud 's nachts en overdag vrij zonnig en daarbij heel kort gras dat zijn voedingsstoffen dus niet kwijt kan in een lange stengel, misschien is het dat wel. Ik heb geen idee....ben nu wel heel huiverig voor het op de wei zetten (sowieso voorlopig niet, maar ik bedoel in de toekomst). Ik had nooit gedacht dat Dirkje hoefbevangen zou raken, die stond vroeger vaak dag en nacht op de wei, ik maakte me eerder zorgen over mijn fjord. Maar tja, zo zie je maar weer.
miezelke schreef:Ik heb al vanalles gehad op de hoeken - ook van het merk Gallagher - maar niks wat echt deugdelijk is. De meeste dingen gaan stuk op de grote kracht die erop zit. Op dit moment heb ik op elke hoektreinbiels een poortgreepisolator ingedraaid, zo'n achtje waar je 2 poortgrepen of andere dingen in kan hangen. Ik heb het lint dan ook telkens doorgeknipt zodat het van treinbiels naar treinbiels loopt. Dan heb ik elk uiteinde met een lintverbinder vastgemaakt aan het achtje, en één van deze lintverbinders is er telkens eentje waarbij je het lint kan aanspannen. Nogal moeilijk uit te leggen, zal er anders straks eens een foto van maken
AbbyBlues schreef:Van Lynn_Nikita haar super gave Spaans tuig en teugels te leen voor de fotoshoot(hoofdstel was echt te klein
)
Dank je wel lieverd.Moet alles nog even passen en meten, maar ik weet zeker dat ik dit zo kan aanpassen dat het in ieder geval mooi op de foto komt te staan.