Jinte, dan had ik het toch goed gezien, Hoop dat er fijne stalgenoten komen. Adv. zag er goed uit. Bij mij werkte coca cola en gember snoepjes tegen de misselijkheid.
Ik heb een baaldag, geen zin om iets te doen, stallen zijn eergisteren uitgemest en dat moet ik nog wegbrengen, maar zijn alweer ontzettend nat en vies. Wordt weer leeghalen dus, ze staan veel meer binnen met dit vieze weer en plassen ook alleen maar in de stal ipv buiten. Ook nog een pijnlijke vinger. Tijdens het slopen van de oude badkamer een scherf erin gekregen, heerlijk meet een pincet eruit moeten wroeten en nu kan ik die niet meer buigen.
rover_ schreef:Lynn Nikita: Hier oven ook hoog, geen problemen mee tot nu toe. Meestal zie je kookgedeelte in het eiland en wasbak in keukengedeelte. Bewuste keuze zo ivm schouw die je wil? Ik zou inductie in ieder geval grotere versie nemen voor 5 pitten en niet zo’n kleintje.
Waar zitten de ramen? Ik kan tijdens het koken naar buiten kijken over de wei en vind dat wel heerlijk eigenlijk.
is 4 pits maar wel 90 cm breed. 5 pits heb ik gehad maar gebruikte ik weinig en heb liever meer ruimte voor de pannen dan dat alles tegen elkaar aanstaat, 90 cm is al breder dan normaal
Geen vaatwasser genomen, aansluiting zit er wel en extra deurtje bij keuken genomen, zodat ik het altijd nog kan realiseren als ik wil.
Keuken overigens met apparatuur laten berekenen en zonder gekocht. Zelfde apparaten via keukenloods.nl veel korting. Keuken via Ikook (na mij veel vrienden, allemaal goed bevallen - mooie kwaliteit, goede prijs).
ja, die schouw is een bewuste keuze, ik wil geen moderne afzuigkap, wil juist landelijk en voor mij is een schouw als schoorsteen een statement daarin.
Kook gedeelte in eiland wil ik niet, ivm het spatten van vet en ook het hele afzuigsysteem is dan weer anders
Ramen zijn nu op het plaatje rechts, raam, daarvoor achterdeur en dan weer een raam. Ook zijn er 2 kleine ramen in de muur waar de keuken komt maar die metselen wij dicht. Ik kan wel als ik rechts van mij kijk, of vanuit het eiland gezien links naar buiten kijken. Paarden staan dan maar +- 15 meter van mij vandaan