Jolijn, wat een ellende met het water! Gelukkig is het probleem opgelost.
Goldenarrow, beterschap met je knie. Wie zorgt er nu voor de paarden?
Keukens kan ik niet over meepraten. Wij hebben hier een jaren 60 keuken, donkerbruin eiken. Heel retro

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rover_ schreef:Lynn Nikita: Hier oven ook hoog, geen problemen mee tot nu toe. Meestal zie je kookgedeelte in het eiland en wasbak in keukengedeelte. Bewuste keuze zo ivm schouw die je wil? Ik zou inductie in ieder geval grotere versie nemen voor 5 pitten en niet zo’n kleintje.
Waar zitten de ramen? Ik kan tijdens het koken naar buiten kijken over de wei en vind dat wel heerlijk eigenlijk.
is 4 pits maar wel 90 cm breed. 5 pits heb ik gehad maar gebruikte ik weinig en heb liever meer ruimte voor de pannen dan dat alles tegen elkaar aanstaat, 90 cm is al breder dan normaal
Geen vaatwasser genomen, aansluiting zit er wel en extra deurtje bij keuken genomen, zodat ik het altijd nog kan realiseren als ik wil.
Keuken overigens met apparatuur laten berekenen en zonder gekocht. Zelfde apparaten via keukenloods.nl veel korting. Keuken via Ikook (na mij veel vrienden, allemaal goed bevallen - mooie kwaliteit, goede prijs).
Happinez schreef:?Mijn lampen, klokken (bijzet)tafeltjes en ander klein spul van hout.DubbelFun, Creatief bezig hoor , wat leuk maak je je lampen altijd zelf ?
DubbelFun schreef:Van Bruynzeel (geen onbekend merk) de Piet Zwart collectie.
Misschien moet je al wat ouder zijn om die nog te kennen van huis uit
https://www.google.com/search?q=bruynze ... 80&bih=610
Happinez schreef:Jammer dat er zo'n boog in je model deurtje zit Dais, want die houten keukens zijn over het algemeen wel kwaliteit.
Ik heb zelf een keuken die ouder is dan ik ben 30+ , maar compleet gerenoveerd, de deurtjes , het keukenblad en nieuwe apparatuur er in. Prima keuken die nog wat jaartjes weer mee kan.
[ Afbeelding ]
Belker, dat is ook een hele verbetering