Ghostattack schreef:KellyR schreef:@maddox, Ik denk dat je mijn lijstjes heel goed kan vergelijken met de jouw situatie. Als je terug bladert zie je mijn eerste half jaar. Ook net afgestudeerd dat ik hem kocht, maar daarna wel aan het werk gegaan
Ik had er eigenlijk ook wel op gerekend om op dat bedrag te blijven wat jij ongeveer voor ogen hebt. Maar dit eerst half jaar (incl keuring etc, ex aankoop) zit ik toch op €800,- gemiddeld.
Ik wilde een bekeerd paard kopen, in plaats daarvan mocht ik een groen dier. En eigenlijk heeft dit mijn hele kijk veranderd wat betreft lessen. Als je eens in de maand (£, mijn geval nu nog 1x pw) echt een goede instructrice hebt, dan houdt je je paard makkelijker soepel en gaan je dingen opvallen die je anders wellicht niet geweten had.
Ik ben een soort van all-risk verzekerd voor 50,- pm, Dit is voor 3500,-. Let bij je verzekering goed op betreft eigen bijdrage en eigen risico. Daarnaast zou ik ook even uitzoeken of een Duitse verzekering ook daadwerkelijk uitbetaald aan in Nederland verricht onderzoek etc.
Vergeet de chiropractor niet om 1x per jaar je paard na te laten kijken.
Je begrote wormen kuur uitgave vind ik dan wel veel. Over het algemeen zou je 1 of 2x per jaar 20€ kwijt zijn.
Tandarts kosten liggen er aan of je met of zonder verdoving wil. Niet alles kan zonder verdoving, maar wel veel.
SuccesSorry, ik snap de typfout maar het staat wel grappig
Oeps