Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
.. strjklappen heb ik nog niet, wil dit wel aanschafen. Of ik wil 3 in 1 beschermers voor achter. Didoo schreef:En hoe constateren jullie dat dat de peesbeschermers nodig zijn bij je paardje?
Didoo schreef:En hoe constateren jullie dat dat de peesbeschermers nodig zijn bij je paardje?

Didoo schreef:En hoe constateren jullie dat dat de peesbeschermers nodig zijn bij je paardje?
)
leintje_ schreef:ik doe het niet uit voorzorg.. ik weet dat mijn pony strijkt.. en ik ben er achter gekomen omdat ik peesbeschermers gekocht had voor me 1e setje en toen na het rijden zaten er allemaal krassen op.. en in de zomer spuit ik de benen altijd af na het rijden
Waratje schreef:leintje_ schreef:ik doe het niet uit voorzorg.. ik weet dat mijn pony strijkt.. en ik ben er achter gekomen omdat ik peesbeschermers gekocht had voor me 1e setje en toen na het rijden zaten er allemaal krassen op.. en in de zomer spuit ik de benen altijd af na het rijden
Heb je ook bedacht dat je de benen met peesbeschermers een flink stuk "dikker" maakt? Dus weet je wel zeker dat je pony strijkt als er niets om de benen zit?
Melissa24 schreef:ALTIJD (behalve in mn proeven dan)![]()
Ook als mn paard op t land staat of gelongeerd wordt.
Waratje schreef:leintje_ schreef:ik doe het niet uit voorzorg.. ik weet dat mijn pony strijkt.. en ik ben er achter gekomen omdat ik peesbeschermers gekocht had voor me 1e setje en toen na het rijden zaten er allemaal krassen op.. en in de zomer spuit ik de benen altijd af na het rijden
Heb je ook bedacht dat je de benen met peesbeschermers een flink stuk "dikker" maakt? Dus weet je wel zeker dat je pony strijkt als er niets om de benen zit?