Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb mijn paard nog maar 3 weken maar ik verlang toch wel naar een betere bak, en vooral voor de zomer een fijner weiland. ggit schreef:nou ponyparadijs, het kan nog erger. ik betaal 435 (als je voor de 1e vd maand betaalt, zoniet dan wordt het 485). daarvoor wordt ze gevoerd, gemest en komt ze drie x id wk een half uur in de molen. verder is het een manege, dus rijden is niet altijd mogelijk ivm lessen. wel fantastische uitrijmogelijkheden.
ik kon het met mijn werk niet meer combineren, dus paard verhuist binnenkort naar een stal dichter bij mijn huis.

ggit schreef:nou ponyparadijs, het kan nog erger. ik betaal 435 (als je voor de 1e vd maand betaalt, zoniet dan wordt het 485). daarvoor wordt ze gevoerd, gemest en komt ze drie x id wk een half uur in de molen. verder is het een manege, dus rijden is niet altijd mogelijk ivm lessen. wel fantastische uitrijmogelijkheden.
ik kon het met mijn werk niet meer combineren, dus paard verhuist binnenkort naar een stal dichter bij mijn huis.