Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:15

sjees Bloos dit lijkt wel een paardenroman Bloos
Heb je de uitgave rechten al aangevraagd Knipoog

hopelijk loopt het allemaal goed af, ik blijf dit topic volgen!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 12:02

Ania schreef:
sjees Bloos dit lijkt wel een paardenroman Bloos
Heb je de uitgave rechten al aangevraagd Knipoog

Als Angelina Jolie mij speelt,... dan valt erover te praten, haha.
Onee, je bedoelt een boek. Ik was al met de verfilming bezig...

Nu nog de vraag : wordt het een thriller, een roman, een slapstick, een horror of een musical?

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:33

de ware woensdagavond film natuurlijk

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 23:27

nee hoor, een detective! en dan moet je niet een film maken, maar een serie!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:31

Ik ben voor musical! Met Dak die op de gekste momenten in gezang uitbarst Haha!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 15:28

ik ben het met merrieveulen eens Ja !!! zo'n pakkende serie! en dan om met India mee te gaan: serie is op woensdagavond Knipoog !

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:15

ik vind het prima. mogen mijn paarden er ook een rol in? als slachtoffers die op heldhaftige wijze wonderbaarlijk eindigen?

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:59

goed idee van die serie.

Weet je inmiddels al of Dak nu van jou is of niet?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 15:51

Joop van de Ende presents: "DAK, The Musical" Tickets available now!!!

...klinkt ook wel...

Maar ik ga voor de woensdag avond serie, want elke week is er wel weer wat. Of ik krijg een duister mailtje van iemand, of ik vind weer iets anders uit. (kun je nagaan, dat hier net de helft staat ofzo. Bijzonder turbulent allemaal!)

Dan is er goed nieuws, slecht nieuws, en interessant nieuws.
(het zal ook eens niet...)

Heb een brief van de advocaat gehad en daar stonden 3 dingen in.
Slecht nieuws:
Met betrekking tot uw vraag over het eigendom van het paard informeerde de advocaat (dat is die duitse advocaat die ook die andere rechtszaak doet mbt de valse cheques, die ook mijn belangen behartigd)[/i] dat u zich naar zijn mening geen grote zorgen hoeft te maken.

Het is maar hoe je de klemtoon legt. Als de klemtoon op GROTE ligt, dan houdt dat in dat ik me wel degelijk zorgen kan maken, maar niet heel erg grote zorgen. Het is in ieder geval geen: U hoeft u absoluut geen zorgen te maken. Dat had ik liever gehoord....

Goed nieuws:
Degene die het paard zou kunnen opeisen, zou namelijk ook uw geld moeten terug betalen.
En dat klopt. Er ligt een "claim" op het paard (door mij) dus moet de vorige eigenaresse die eerst aflossen voor ze "haar" paard mee mag nemen. Maar wie betaald er 5500,- voor een ziek onbruikbaar paard?? Aan de andere kant: Als je hem weer lekker inspuit tegen de pijn, kun je er weer een tijdje op los galopperen. (misschien valt dit toch niet onder het kopje goed nieuws. grinnik. Misschien is het kopje: "Zou-eventueel-voordelig-voor-mij-uit-kunnne-pakken-nieuws". Daarbij radt de dierenarts een reis naar Tsjechie af, en zou hij het dierenmishandeling vinden als dat wel het geval zou zijn. Dus onder humaritaire redenen mag hij dan misschien toch bij mij blijven.

Interessant nieuws. (ECHT!! Ik lag weer onder de tafel hoor!!)
Hiermee sloot ze af. En gewoon geen extra info erbij. Alleen deze zin. En op vrijdag werkt ze niet, dus ik kon ook niet meteen bellen om te vragen WAAROM??????HOEZO?????WAT DENKT HIJ DAN?????
Ze schreef namelijk:
Daarnaast twijfelt hij op dit moment of de tsjechische eigenaresse wel de eigenaar van het paard is.

Je wil niet weten wat ik nu allemaal denk!! nu moet ik tot maandag wachten tot ik kan vragen wat hij denkt.
Wat is dit nu weer voor een plotwending????

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 15:54

oja: met "ze" bedoel ik de vrouw van de rechtsbijstand. En met "hij/hem", de duitse advocaat die ze ingehuurd hebben.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:02

gaat weer lekker allemaal Slapen ... t schiet nog steeds niet echt op hea..?! ik kan echt niet wachter op wat er nou uiteindelijk uit gaat komen!! en ga ook wachten op je berichtje hier, nadat je met die advocaat hebt gebeld/gemaild of wat dan ook!! jezus, zou wat zijn als die tsjechische vrouw niet eens zijn eigenaresse is...!

en als de woensdagavond serie uit is ga ik hem zeker volgen!!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 16:35

VLOEK SCHELD TIRADE~~!!!!

Krijg net een mail dat de rechtzaak verschoven is van 13 september naar 27 september om 9.45 uur!!!! VLOEK SCHELD!!!

Dit stond er (maar dn in het duits):
De rechtszaak van 13.09.2006, 10.00 uur is wegens de ambtswissel en vakantie van de nieuwe "Einzelrichterin" verschoven.

Ik weet niet of Mandy nu WEEEER een nieuwe advocaat heeft, want die ander was al haar zoveelste. Pfff... . Die mandy weet het wel te rekken zeg!! Maar dat zijn we wel van haar gewend. GRRR!!

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:36

jeetje het zit ook allemaal niet mee he? wat k ut zeg

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:41

sodemieters! wat een gedoe allemaal weer! zou die tsjechische vrouw niet de eigenaar zijn? maar wie is dan wel de eigenaar? Mandy zelf? heb je berichten (post, telefoon, mail) gehad die direct via de 'eigenaar' kwamen, of ging echt alles via die Mandy? dan zou dat best kunnen...

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 07:11

met andere woorden het proces is verschoven in verband met de overplaatsing van de rechter en haar vakantie.

Tjongen jonge hoe veel pech kun je hebben zeg....

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 17:39

ijsklontje schreef:
met andere woorden het proces is verschoven in verband met de overplaatsing van de rechter en haar vakantie.

Niet de rechter maar de nieuwe (zoveelste....) advocaat van Mandy is op vakantie. (en had ook meer tijd nodig om voor te bereiden, omdat ze dus net Mandy's avocaat geworden is) Van die vrouw die haar aanklaagd hoorde ik dat dit al de zoveelste keer is dat het verplaatst is.

Citaat:
heb je berichten (post, telefoon, mail) gehad die direct via de 'eigenaar' kwamen, of ging echt alles via die Mandy? dan zou dat best kunnen...

Alles ging via mandy. Op het contract stond ook dat ze tekengerechtigs was om te tekenen voor de eigenaresse. Heb nooit iets gehad van die "vermoedelijke" echte eigenaresse. Geen mail, geen telefoon, niets. Alleen haar naam stond op Daks' paspoort. Maar dat zegt niets.
Wel heb ik (sherlock rulezzzzz) het telefoonnummer achterhaald van die vrouw in Tsjechie.
Nu ga ik eerst maandag de advocaat bellen om te vragen of die duitse advocaat nog zei waarom hij dat dacht. Daarna ga ik misschien die vrouw bellen..
Weet alleen niet wat ik ga zeggen... Als ze wel in het complot zat kan ik weinig eerlijks verwachten. En ik vertrouw niemand meer! Haha.

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:53

okay mijn duitse leidde me naar het feit dat de rechter op vakantie was, maar maakt verder vrij weinig uit behalve dan dat waarschijnlijk geen enkele advocaat heil ziet in de zaak en zijn of haar vingers er niet aan wil branden (zou ik ook niet doen) en dat het voor jou nog weer langer duurt voor je meer duidelijkheid hebt.
Wachten is vreselijk zeker als het dan nog langer duurt als waar je je op had ingesteld. Ik zal verder met je mee wachten..........

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 18:31

Kreeg net een mailtje van een geheime informant dat het mandy's VIJFDE advocaat is, en dat alle andere gestopt zijn omdat ze die niet betaalde.

Misschien willen die vorige 4 ook wel een rechtszaak beginnen? Haha! Haha!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 19:39

Jeetje, het is vandaag Nationale Mail Rivano dag!

Net voordat ik wilde afsluiten kreeg ik weer een ander mailtje van iemand die een rechtszaak heeft tegen een Tjsechische vrouw, en toen heeft haar advocaat zich teruggetrokken omdat Mandy in haar aanklacht voorkwam (niet als aangeklaagde maar als getuige en tussenpersoon tijdens de handel). Hij kreeg nog geld van Mandy uit een eerdere zaak, dus kon hij niet meer die vrouws zaak vertegenwoordigen....

Tis toch allemaal wat. Je zou toch maar Mandy zijn. En ik zit iedereen af te raden een paard bij haar te kopen, zo komt ze nooit aan geld om al haar vele schulden af te lossen.. Vandaar dat ik ook nog geen geld heb, ik moet gewoon achteraan in de rij aanschuiven...

Wil schuldeiser nummer 182 zich melden? Ik heb vast 183...

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:58

jeeetje mina zeg wat een gedoe toch allemaal, ik heb mijn naam veranderd van horselover20 naar baron dus vandaar... Ik blijfhet nog steeds trouw elke dag volgen ondanks dat ik op knappen sta (ben 4dagen overtijd van mijn eerste telg) hoop dat je snel beter nieuws hebt

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 00:19

hallo! het wordt wel gekker en gekker of niet? misschien is die tsjechische vrouw op de papieren wel een heeeeele oude eigenaar, die allang uit beeld is...

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:53

Jeetje, wordt je er zo langzamerhand niet een beetje flauw van? Kan me heel goed indenken dat je nu eindelijk een keer zekerheid wilt hebben over Dak en die vrouw flink te grazen wilt nemen...
Maar goed, goede dingen komen langzaam he! Ik blijf voor je duimen!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 22:28

Jeetje.. Ik ben niet zo'n bokt-verhalen-lezer, maar dit heb ik toch even allemaal in 1 ruk gelezen. Wat een verhaal..

Ik duim mee. Lachen

Had het fotoshoot topic al een tijdje terug gezien, en ik vind het werkelijk waar een plaatje! Ja

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 08:41

__baron__ schreef:
ondanks dat ik op knappen sta (ben 4dagen overtijd van mijn eerste telg) hoop dat je snel beter nieuws hebt

Wow spannend!!
Laat je weten wanneer de mini-bokker geboren is?
Heel veel succes met aftellen!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:30

Die Mandy is sowieso een uiterst slimme dame, of moet ik wijf zeggen?!
Als je die advocaten te pakken zopu kunnen krijgen, dan zou je echt een enorme zaak hebben zeg! Maar het kan toch gewoon niet zijn, dat niemand haar te 'pakken' kan krijgen????