whoopylover schreef:SO he!![]()
't is op de 28ste al goedgekeurd enzo...
GRRR stomme rabobank!!!![]()
![]()
russtiggg russtigg... blijven ademhalen hoor!!

het komt allemaal wel goed.. echt waar!
breathe in, breathe out........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
whoopylover schreef:SO he!![]()
't is op de 28ste al goedgekeurd enzo...
GRRR stomme rabobank!!!![]()
![]()

pommiegirl schreef:Mijne is BINNEN, Heb hem al gepast, en.......... PERFECT
Ben er echt supere blij mee!!!!!!!!!!!!!
Ik ga snel foto's maken.....

Tancreda4 schreef:En hoe reageerde hij erop??
Als ik het zelf maar leuk vind!
Lintjuuuh schreef:Ja ik ga hem vandaag op mn pony passen! Ben heel erg benieuwd. Dabo, hoeveel maskers zijn er al de deur uit gegaan? Ben er benieuwd naar

Tooske schreef:Je gebed is verhoord, morgen heb jij je masker ook binnenIk hoop dat de Rabobank een beetje opschiet!!

Ze ogen wel megagroot, maar ik zal ze vanmiddag gelijk even gaan passen. Er is nog een paard op stal die ook zo'n ding heeft (zonder opdruk) en die paste mijn pony. En dat was een paardenmaat. Mijn andere paard zal hem denk ik (nog) niet passen. Maar dat geefnie!!Stacey schreef:jaah, dat had ik nou ook, toen ik hier die dozen opentrok... 'schrik'!!! Maar als je een paard hebt, en een paard-masker besteld hebt, past hij wel hoor..Ze ogen wel megagroot,

_Romana_ schreef:Is goed, ik zie het wel verschijnen..Ikkan niet internetbankieren of wat dan ook, dus ik moet het even via iemand anders regelen, dus ik probeer vanavond t geld over t emaken

samantha5 schreef:en? en? issie al geweest? Heb je het pakje door de brievenbus getrokken? hahahaIk hoop vandaag de postbode te ontmoeten met zijn pakketje }>
Ligt al achter de briefenbus

Essie schreef:Ik hoor het wel wanneer je hem binnen hebMooi!!! We wachten af! De post is hier namelijk nog wel eens een dag later... Maar hij is in ieder geval onder weg!

whoopylover schreef:hahahaha graag gedaan hoorHALELUJA!
eindelijk...stomme #@$$#%#@$ rabobank
Morgen maskertje binnen
THNX DABO!!!
? haha hij moest lachen en zei: : volgens mij wel
(die van jou
)