draumpje schreef:maar iemand die van dieren houd, hoeft niet altijd van mensen te houden
Hihihi.............

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:ik hou alleen maar echt van een paar mensen, de rest kan me gestolen worden
En dat zegt zeker wat over mezelf, maar ook over de medemens, die je in je hart toch echt dikke littekens kan geven.
Zeker als je zo je hele jeugd hebt door moeten brengen met volwassenen die je express geestelijk kapot maken en je enige toevlucht de dieren waren, misschien spreek je dan anders.
want in een wereld zonder dieren, zou ik er niet meer zijn geweest...
peeky schreef:Ach dat verbitterde gedoe over 'niet van mensen houden' zegt meer over jezelf dan over 'mensen'. Je moet het allemaal niet over een kam scheren hoor, er zitten nu eenmaal leuke mensen tussen en absolute krengen/rotzakken etc.
runningkawa schreef:Zeker als je zo je hele jeugd hebt door moeten brengen met volwassenen die je express geestelijk kapot maken en je enige toevlucht de dieren waren, misschien spreek je dan anders.
Citaat:Als het moederschap mij gegeven is zal ik het dankbaar aanvaarden, maar als dat niet zo is weet ik ook wel iets leuks van mijn leven te maken!