Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Vind jij het andersom niet ook spannend niet wetende waar ze terecht komt? geen idee welk land maar in niet alle landen gaan ze lief met paarden om.
Duim dat deze waar je nu contact mee hebt een goede match is
Karin_deB schreef:
Happinez schreef:Jasmijn heeft -volgens mij- heel erg last van talg, als je haar aait heb je gewoon witte handen. Ze schuurt dus ook mega. DA denkt dat ze luizen/muiten/schurft heeft of wil dat iig als eerste uitsluiten. Vandaar de Sebacil.Mag ik vragen waarom je moet sponzen met Sebacil ? Dat heb ik gemist denk ik.
DubbelFun schreef:Happinez schreef:Jasmijn heeft -volgens mij- heel erg last van talg, als je haar aait heb je gewoon witte handen. Ze schuurt dus ook mega. DA denkt dat ze luizen/muiten/schurft heeft of wil dat iig als eerste uitsluiten. Vandaar de Sebacil.Mag ik vragen waarom je moet sponzen met Sebacil ? Dat heb ik gemist denk ik.
De 1e sponsbeurt was met 18 graden + zon en toen stond ze al mega te trillen, dus nu -na 14 dagen- zou de 2x moeten.
Overigens heb ik niets aan verbetering gemerkt; ze heeft nog steeds veel jeuk en er komt ook nog steeds een lading talg/roos af.
Net uitgemest en het is serieus niet lekker buiten
DubbelFun schreef:Ik heb al zitten zoeken of er iets is van droogshampoo specifiek tegen roos/talg.
Het insponzen vandaag heb ik maar uitgesteld; het is veel te koud
Zou dit iets zijn??
https://www.zooplus.nl/shop/katten/verz ... t=406829.0
Het liefst heb ik iets met pyrithionzink en salicylzuur er in, maar dat kan ik in een droogshampoo niet vinden.