Ja absoluut! Ik had erger verwacht, dus ik heb ook wel een dansje gedaan. Gewoon paardwaardig pensioen met als bonus wat stapritjes. Mij hoor je niet klagen
En wat je zegt: de bevestiging dat je/jullie goed bezig bent/zijn is fijn. Dan kan je met meer lef en vertrouwen hetzelfde blijven doen.
Daihyo
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-22 16:43
Nou ja, dat inderdaad. Ik doe maar wat ik denk dat goed is, maar het is heel fijn om dat bevestigd te hebben door beelden en 2 dierenartsen. Dat ik hem niet meer kapot maak zeg maar. Hij is ook echt happy met de ritjes. Hij wordt al helemaal hyper als we het bosje in gaan Dribbelen, proesten, oortjes er op. Écht blij
Dat klinkt toch best goed. Beter dan je verwachte ook, toch?
Heb met mn oude ruin ook in zo een soort situatie gezeten. Werd zelf echt wanhopig en zag elk klein kreupeltje. Uiteindelijk de goede momenten en dagen gepakt en gevierd en de rest wat meer losgelaten. Heeft wel jaren geduurd, maar we hebben nog leuke kleine ritjes gehad en die werden me steeds meer waard
Ze wapperde met haar staart Mijn hartslag kon spontaan weer naar beneden Ze heeft met haar vliegenmasker meteen even haar plek gemarkeerd Normaal doe ik ‘m ‘s avonds af. Maar we waren er nu met de kleinkinderen om te voeren en ben het in de drukte helemaal vergeten. Dit is de reden waarom ze ‘m niet om mag houden
Hahaha heerlijk, lekker snel wat uit de zak vreten
Maflinger_S
Geplaatst: 10-08-22 19:39
Ik zie een slenterende Daihyo voor me die de kruiwagen met zak achter zich aan trekt met daarachter 3 tevreden etende knolletjes. Een lopend buffet dus.
Echt hè Ik geef ze nu maar een plukje hooi op de grond. Dan zijn ze afgeleid. In theorie dan. In de praktijk zijn ze nooit alle 3 tegelijk afgeleid
Zo leuk om te zien dat ze echt een voorkeur voor net hebben. Jim eet het liefst uit deze of uit de tunnel.
Noura eet juist het liefst hoger en slingert het net graag rond
Kleine Ximo kopieert Jim. Gaat Jim rollen, gaat Ximo rollen. Gaat Jim eten, gaat Ximo eten. Gaat Jim water drinken, gaat Ximo water drinken. Staat Jim op rust, staat Ximo op rust
Zo mooi om te zien hoe ze een routine hebben. ‘s Ochtends is altijd rustmomentje met zijn 3en bij stal.
Ximo denkt; als ik later groot ben, word ik als Jim
Onze hooibakken zijn op shet maat, maar de shet merrie snapt het niet of durft het nog niet. Ze wil wel dichtbij staan, dus gooi bij 2 bomen wat hooi op de grond.......Maar dan willen ze dus allemaal dat hooi.
Ik heb bewust ook netten wat hoger hangen omdat Ximo een maatje meer heeft zeg maar
Jim lag vanmorgen eindelijk weer plat te slapen. Hij voelt zich zo verantwoordelijk dat hij dat alleen een momentje ‘s nachts deed. Op de vorige stal ook altijd vroeg in ochtend. Fijn om te zien dat hij die routine ook weer op durft te pakken.