Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
. Ik ben met al onze klanten prima en ik zou het ook best gezellig kunnen hebben met iedereen, maar ik vind een stukje prive hebben erg belangrijk. Met een groepsapp zou ik dat gevoel minder hebben
.
.

.
. Wie weet waar we uiteindelijk op uitkomen 

!
. Qua kosten zat er denk ik al een mooi appartement aan uitgaves in, voordat de eerste paal de grond in ging. Mensen onderschatten dat echt. Als je ziet wat je tegenwoordig moet aanleveren, komt ook wel omdat wij alles altijd goed willen doen
!
. Dat zien we nu niet meer en dat is wel een ' goed' teken. 
. Een aantal klanten hebben netten, die vullen wij niet want dat is echt drama om te doen.
)

.

Het leek echt maar een klein bakje!
Berdien schreef:Haha kun je nagaan hoe het vertekent!Het leek echt maar een klein bakje!

Hilary schreef:Het voordeel aan het zelf vullen vond ik ook dat je als pensionklant kunt (mee)bepalen hoeveel hooi je paard krijgt. Ik deed meestal meer in het avondnet dan in het ochtendnet. Gebruikte zo’n veerunster (maar een bagageweger van de Action kan ook) om af te wegen.
Wel jammer dat die stalbaas gewoon een eikel was en dus kilo’s hooi uit je net ging staan trekken... maar goed, das dezelfde van wie we niet mochten appen buiten stal

nooit het gevoel gehad dat hij zonder stond of te kort had.
Want als je netjes 6 kg per hooinet voert aan een paard van 600 kg, dan eet ie het misschien wel allemaal op en oh jee dat kost geld.
en over dat de 1 de netten te vol doet en de ander te leeg, etc.