Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mer1980 schreef:Ik moet ook een bak aan laten leggen en wil er natuurlijk zo min mogelijk aan kwijt zijn omdat het huurgrond betreft op kleizand is het allerduurste. Ik heb de bak eigenlijk met name in de winter nodig mede als paddock...
Misschien hebben jullie hier ook tips. ik heb laatst 2 nieuwe IBC tanks gekocht voor het water, dus ik had de oude over die lek is en kapot gescheurd. Maar nu zie ik steeds allemaal dure slowfeeders voorbij komen gemaakt van oude IBC tanks. Alleen kan ik nergens iets vinden over hoe ik dat ding om moet bouwen. Ik heb dus een losse witte tank (kapot) en de kooi waar die in zat. Nu moet ik hem nog verbouwen. Ik heb hem pas van de winter nodig, nu staan de paarden op het land. Wie heeft er tips.
carika schreef:Ik hoor iedereen over de hooioogst. Hoe is het bij jullie met stro?
Ik schrik een beetje van de prijzen hier in de regio(Drenthe). Kleine pakken stro kosten hetzelfde als kleine pakken hooi.
Azmay schreef:Door de midden halen en er een frame in maken met net, als je paarden niet te hard slopen werkt dat prima.
Mer1980 schreef:Azmay schreef:Door de midden halen en er een frame in maken met net, als je paarden niet te hard slopen werkt dat prima.
Moet ik dat rek met een slijptol door midden halen? maar hoe krijg ik de randen dan minder scherp? Moet ik de hele rand met rubber bekleden oid? Ik heb overigens één slopende haflinger erbij staan