Dank jullie wel, vind het leuk om te lezen dat jullie wel hadden komen staan als het in de buurt was.
Bankt voor de wensen, de chauffeuse kwam net een cadeautje voor haar brengen. Dat was wel erg lief, maar vond het toch ook ongemakkelijk. Ik was toch best wel boos en nu moest ik vriendelijk doen. Komt ook wel weer goed
Ik snap je boosheid - ben ook moeder - maar laten we ervan uitgaan dat de mevrouw het niet expres heeft gedaan. Ongelukken gebeuren. Netjes dat ze een cadeautje komt brengen.
Ze heeft het idd niet express gedaan, ze heeft haar gewoon niet gezien. Boosheid is al wel minder gelukkig. Vind het ook heel aardig dat ze iets kwam brengen
Klopt helemaal shirley, normaal hoor je niets meer.
Water is helemaal weg, is ook niets meer gekomen nadat het leeggepompt is, gelukkig.
Maar ondanks de ochtend, hebben we vanavond kunnen knallen met mijn lieve familie. Man, kids en zusje en zwager hielpen allemaal mee. Ander half uur bezig geweest en echt heel veel kunnen doen, dat was echt genieten. Iedereen had een eigen taak
Mijn zusje ging verder met verven van de eerste stal
Mijn man en zwager zijn begonnen aan het ophogen van de ondergelopen stal
Daarna gingen ze samen een dakgoot repareren (met het blauwe shirt is mijn man, de andere mijn zwager)
Ik ben verder gegaan met de bestrating
En de kids hebben de deur in de beits gezet, beetje kinderarbeid kan geen kwaad
Thanks, ben er echt heel blij mee. Ik vind de kleuren geweldig, het is altijd afwachten, maar ik vind het toch wel heel gaaf.
Morgen ben ik er in elk gebak met mijn gezin. Mijn zusje moet werken, weet niet of mijn zwager komt. Mijn vader en stiefmoeder zouden ook nog komen, dus we gaan het zien.
Ik volg ook al vanaf het begin, en jeetje wat ben je goed bezig! De bestrating ziet er ook erg netjes uit en de stallen knappen echt flink op zo! Gefeliciteerd met je eerste pensionklanten Als ik een eigen paard had en er was zo'n stalling net als wat jij hebt, zou ik er zeker wel willen staan!